• Mimza

Skulle du kunna dejta/bli tillsammans med nån som är överviktig?

Ja, skulle du det? Om inte,varför inte? Om personen ifråga "har allt", ser bra ut o.s.v MEN väger kanske liiite för mkt än vad som är brukligt, ska man då ge hnm/henne en chans ändå?

• Svar på tråden Skulle du kunna dejta/bli tillsammans med nån som är överviktig?
  • Mimza
    Svar på #8
    Ja, ytlig som man är så har man dumpat killar som varit för korta, för gamla,fel hudfärg(obs! INTE rasist!)och nu, kanske man ska låta bli denna kille som inte är ngn smalis...Men o, så fin....
  • Miafia33

Mimza: Nallebjörn är helt ok, hellre det än en spink i skinn och ben

• Miafia33

Mimza: Du verkar gilla denna killen, tveka inte då. Det kan bli precis hur bra som helst :)

• vill ha fler barn

Om jag blir kär i en tjockis så är det mer kärlek än om det var en superhet smal och kanske vältränad kille. Då hade jag nog inte varit riktigt säker på om det var fysisk attraktion eller kärlek. har haft bägge delar så jag vet.

Den man är ämnad att leva med dras man mot som en magnet utan vett och sans och absolut utan att mäta omfånget.

... sambo med en tjockis sedan 14 år!

• EEE345

Med risk att bli påhoppad.

Svar: Nej. (beroende på hur hur fet hon är såklart. Misstänker att det inte är så "lätt" då dom flesta tjejer ändå har lite kilon)

• Mimza
    Svar på #13
    Ja, jo,kanske...Är lite intresserad (känner han inte så bra än)Känns bara så ironiskt med tanke på att jag försöker banta bort några ynka kilon själv...kanske ska behållla dem så "matchar" vi bättre haha
    Och,ja, det skall ALLTID bottna i "vad tycker folk om denna killen" Kanske undrar de varför jag träffar ngn som är så kort/gammal/överviktig...Suck, men sån är jag (vill inte va)
    Ångrar lite ändå att jag inte vågade satsa på en av ovanstående, vek mig för omgivningens ogillande (han var typ ganska så mkt äldre än mig...)Men nu är det glömt! Samtidigt som jag själv strävar efter (nästintill)perfektion så skulle jag INTE vilja ha ngn som är perfekt (utseendemässigt, alltså)
  • Mimza
    Svar på #16
    Kul med en manlig åsikt! Jag kan förstå det motsatta, män (en del)passar kanske lite i att vara överviktiga, det ger dem lite pondus,medasn det kanske inte är lika klädsamt på kvinnor,eller?
Svar på tråden Skulle du kunna dejta/bli tillsammans med nån som är överviktig?