• Mimza

Skulle du kunna dejta/bli tillsammans med nån som är överviktig?

Ja, skulle du det? Om inte,varför inte? Om personen ifråga "har allt", ser bra ut o.s.v MEN väger kanske liiite för mkt än vad som är brukligt, ska man då ge hnm/henne en chans ändå?

• Svar på tråden Skulle du kunna dejta/bli tillsammans med nån som är överviktig?
  • Mimza

vill ha fler barn skrev 2008-04-02 19:40:15 följande:

... han kanske bara tänder på smala tjejer!!
    Menar du "min"?
  • Kesse88

en smal kille skulle jag aldrig vilja ha. Alltså nu snackar vi benrangel, bläää.

• vill ha fler barn

Bara för att du har bestämt dig för att acceptera hans kilo innebär ju inte att han accepterar dina!

ibland känns det som om folk tror att tjocka människor ska vara glada om NÅN vill ha en!

• elektra1

ja självklart! Finns det folk som dissar drömmannen/kvinnan i sitt liv, för några extra kilon?
    Det går ju att få bort.

själv väger jag 50 kg för mycket. Och har aldrig haft problem att få de karlar jag vill

• Fru Gustavsson

Ja, jag skulle tänka mig att bli tillsammans med en överviktig. Är tillsammans med en överviktig och är överviktig själv. Det är varken över-eller undervikt som avgör om jag attraheras av en människa utan det som finns innanför hullet eller bakom revbenen. Och tur är väl det.. tänk så många överviktiga som skulle gå omkring och vara ensamma annars.
    Och för att genast svara på mothugget "Men det är klart du kan vara ihop med en överviktig, du är det ju själv": jag var det inte när vi träffades. Och det är strunt samma egentligen.

Min nyföding ska börja dagis i mars, vart tog tiden vägen???
  • Mimza

vill ha fler barn skrev 2008-04-03 00:08:54 följande:

Bara för att du har bestämt dig för att acceptera hans kilo innebär ju inte att han accepterar dina!ibland känns det som om folk tror att tjocka människor ska vara glada om NÅN vill ha en!
    Hmm, ja nu är ju inte JAG överviktig direkt. Väger 65kg för tillfället, men det kanske är för mkt?? Om jag vägde ca 10 kg mer skulle jag definitivt inte ställa frågan.
  • vill ha fler barn

... men det är ju inte klokt. Du menar att du inte är värd en smal kille om du väger 75kg???
    och du tycker att killen ska tacka sin lyckliga stjärna att du som bara väger 65kg är lite intresserad trots hans kilo?
    Skaffa dig ett liv!

• Svart ros

Jag själv attraheras enbart av vältränade/muskulösa killar så jag skulle aldrig gå på dejt/bli tillsammans med någon som jag inte känner någon attraktion till. En kille kan vara jätteshysst och vara en riktig toppenkille men sålänge jag inte känner någon attraktion så kan jag inte falla för honom. Överviktiga eller killar som inte bryr sig om sin kropp faller inte mig i smak, så är det bara.

• vill ha fler barn

..men om du kände attraktion och valde bort för att han väger för mycke enligt dig. Då är det galet!

• Svart ros

Jag kan inte känna attraktion till någon som inte tar hand om sin kropp. Jag blir helt ärligt avtänd. Har varit med om detta så därför vet jag.

vill ha fler barn skrev 2008-04-04 00:34:50 följande:

..men om du kände attraktion och valde bort för att han väger för mycke enligt dig. Då är det galet!
Svar på tråden Skulle du kunna dejta/bli tillsammans med nån som är överviktig?