Skulle du kunna dejta/bli tillsammans med nån som är överviktig?
Ja, skulle du det? Om inte,varför inte? Om personen ifråga "har allt", ser bra ut o.s.v MEN väger kanske liiite för mkt än vad som är brukligt, ska man då ge hnm/henne en chans ändå?
Ja, skulle du det? Om inte,varför inte? Om personen ifråga "har allt", ser bra ut o.s.v MEN väger kanske liiite för mkt än vad som är brukligt, ska man då ge hnm/henne en chans ändå?
Jag gick på en blinddate för snart 5 år sedan.Jag visste om att han hade en del övervikt så det kom inte som en överraskning.
Numera är vi sambos och jag hoppas att han en dag friar.
Vad spelar det för roll att han är överviktig när han är världens underbaraste man !!
vill ha fler barn skrev 2008-04-01 23:42:56 följande:
Japp. Nu är min man ett "spinko", men vem vet hur han ser ut om några år?
Med en mullig kille ja men inte annars. Eftersom jag är rätt så aktiv, gillar hälsosam mat och lördagsgodis, långa promenader och träning och uteliv så skulle en fet kille inte gå ihop med min livsstil.
Jag var ett "spinko" när jag träffade min runde man. Efter 3 barn och ändrad livsstil så är jag väl oxå ett "fetto".
... men jag är nöjdare med mig själv nu. Njuter mer av livet.
Kaka söker maka säger man ju. Vissa är ämnade att skava ben mot ett spinko... hehe!
EEE345: Det där med håret måste jag hålla med om. Det finns inte någon kvinna som passar i kort hår, jag har åtminstone inte sett ngn
Jag kan tycka att vissa kvinnor ser bättre ut med några extrakilo än som normalviktiga. Normalviktig kan ju vara väldigt smal för vissa. Man ser dessutom lätt äldre ut om man är riktigt smal, rynkorna om det nu finns syns mer och huden blir slappare och mer inåtsjunken.
Det värsta är att den här karln vore en rktig megasnygging om han vore smal...