Skulle du kunna dejta/bli tillsammans med nån som är överviktig?
Ja, skulle du det? Om inte,varför inte? Om personen ifråga "har allt", ser bra ut o.s.v MEN väger kanske liiite för mkt än vad som är brukligt, ska man då ge hnm/henne en chans ändå?
Ja, skulle du det? Om inte,varför inte? Om personen ifråga "har allt", ser bra ut o.s.v MEN väger kanske liiite för mkt än vad som är brukligt, ska man då ge hnm/henne en chans ändå?
Men som jag uppfattar frågan så undrar ts om man ska ge tjockisen en chans (måste ju betyda att attraktion finns) trots att han är tjock.
Frågan var väl inte om man tänder på tjocka killar eller ej?
Jag var tillsammans med en kille som var som en pinne. Idag är jag lycklig tillsammans med en ny kille som har några extra kilo. det ska va lite o ta i...
Ja självklart. Min sambo var väldigt smal när jag träffade honom, men det var för han slarvade med maten. Sedan gick han stadigt upp när vi blev sambo och nu väger han till o med några kilon för mycket. Jag bryr mig inte ett jävla skit. Jag älskar denna man.
Jag personligen tycker helheten är viktigast. Men en vältränad person utan hjärna och humor tror jag de flesta väljer bort eller?!
ja absolut jag är nog en av världens minst kräsna när det gäller utseenden. Jag älskar människor! Och då menar jag inte att jag inte bryr mig om utseendet utan jag tycker att de flesta ÄR sexiga. Jag har varit tillsammans med en kille som var väldigt mycket överviktig och han var skitläcker. Min nuvarnade man är lätt underviktig och otroligt läcker han med.
Det beror på hur överviktig. Några kilon hit eller dit spelar ingen roll men om någon var dubbelt så stor/bred som en normalviktig, skulle jag nog inte tända
Fast det viktigaste är vad som finns bakom. Det säger min partner också. Vi är båda lite "mulliga" för övrigt
Saknar han hjärna och hjärta så är han oattraktiv JA! Men det är ändå viktigt att allt klingar, dvs utseende och personlighet. Inte bara något av det utan både och.
Nej det skulle jag inte bli.
Min sambo är nästan 190 cm och väger strax över 100 kg. Han är en stor kille, varken fet eller kraftigt över viktigt. Jag trivs med honom precis som han är. Ser ingen anleding till varför man inte kan vara tillsammans med någon som inte är en super slimmad "fotbolls-kille"