Häxan Hedda skrev 2008-05-17 08:51:52 följande:
Godmorgon allihop Planen för idag är att gå på dansshow,flickorna har sin avslutninsshow för terminen. Sedan får vi se, vill gärna gå på en loppis innan men vi får se om jag hinner. Vill ju så gärna hitta en tallrikshylla jag med!Musli,det skulle vara underbart roligt att möta upp er, tror dock inte att Balder pallar alltihop på en dag, men å andra sidan så har de lite karuseller inne på skansen Här har det varit lite upp och ner, Tuva vurpade med cykeln förra fredagen och har fått en lårkaka som inte är av denna värld,täcker hela övre låret och det skiljer 4 cm i omkrets på benen :o( Och eftersom det fortfarande är så svullet får hon tyvärr inte vara med på sin dansuppvisning idag då doktorn sagt åt henne att vila.Så det har varit mycket gråt och
tandagnisslan.Själv var jag hemma onsdag och torsdag med UV men jag är mycket bättre nu Annars är det fullt ös medvetslös Vill verkligen ta tag i Tuvas rum men jag vågar inte riktigt riva loftsängen själv.Hmm ska se om jag kan vigla upp karl att slita sig från motorcykeln ett liiitet tag och få ur sig lite aggressioner
Men gomorron häxan lilla!!!
Vi gör nog så att vi åker ner till Stockholm på en torsdag så tar vi Junibacken en dag och Skansen och Grönan en dag och åker hem på söndagen!!! Ni är välkomna att följa med båda dagarna, men även om ni bara kan en dag så är det uuuuunderbart!! Jag vill ju bara träffas och ha lite roligt!!! *kraaaaaaam*
Stackars Tuva, sååå trist att missa sin dansuppvisning, det är ju trots allt det man jobbat för en heeel termin!!!
Gack med deck och piska upp din karl lite så han river loftsängen!!!
Här dricks det kaffe, solen kikar faktiskt fram mellan molnen, men de har hotat med mera snö.... Hoppas VERKLIGEN på bra väder imorgon så jag slipper 3000 ungar inomhus!!!

Äsch, det löser sig sa han som sket i badkaret!
Funderar på om vi ska åka och kolla på ko-utsläppet kl. 11 men vi har nog liiite för mycket att stå i inför kalaset imorgon...