• Ankmor

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Detta är ingen länk utan bara ett litet TIPS

Nu har jag uppdaterat min pres, för jag har startat en ny FL-blogg!

Ni som HAR reklam i bloggen kan ju också inboxa mig - så får ni vara med i FL-bloggen!
  • Ankmor
    therre skrev 2008-05-10 09:22:47 följande:
    Ja, men det är GULD värt! Man kan bara klicka in där o se när alla ens favoritbloggar uppdaterat, vad inlägget heter och ett kort urdrag där! _Dessutom tipsar de också om nya bloggar beroende på vilka slags bloggar man redan prenumererar på. Toppen!
    Smart! Skall ta en titt på den sidan!
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Ankmor
    musli skrev 2008-05-11 15:54:18 följande:
    Hanna är lycklig! Faster hennes var hit idag med en prinsess-klänning och tiara! 2 av krukorna jag köpte i fredags har nu hamnat på trappen med penséer och petunior i. Den 3:dje och minsta krukan har Hanna fått vid sin lilla utemöbel med petunior i. Visst har vi snygg färg på huset? Ärligt talat så skiter vi i det yttre (förutom fönstren som ska renoveras i sommar) eftersom vi ska riva ner panelen och sätta ny senare...

Det ser ju urmysigt ut, det enda som stör bilden (enligt mig) är "fläkten" på väggen...

Men det är ju sådant man inte kan råda över ibland. (måla den vit med grå blommor på så smälter den in bättre )

• Ankmor
    Hjortan Vad skönt att ni kunde slappna av och "bara vara". Hoppas att du inte mår allt för dåligt imorgon när du skall på jobb. Ta hand om dig!!

Eddan SNÖ?! Jisses - man kan ju tro att det är april! Stackars! *skickar över en pläd*
  • Ankmor

Är på jobbet så jag loggar in lite snabbt...

Jag jobbar på en ny reklamfri blogglista + lite till - länk finns i min pres!

*tjing*

• Ankmor

Nix matt-tips här heller

Jag vill bara meddela att jag kommer att starta en reklamfri bloggtråd på fredag förmiddag.
    Den som vill vara med i trådstarten kan inboxa mig under veckan.

OBS! Din blogg måste vara helt fri från sådant som du själv tjänar pengar på; exempelvis reklam som genererar "klickpeng" , du säljer saker via bloggen samt länkar till egen butik/blogg där du säljer saker etc.

Länk till utkastet finns i min TS - bloggar MED reklam får en egen FL-blogglista hos mig...
  • Ankmor
    Chai Latte skrev 2008-05-12 21:29:38 följande:
    hej hej, jag e en vita hem älskare, ska snart flytta o då blir det vitt i vrummet! äntligen!!undrar om ni vill ge mig några tips på mattor att ha i v-rummet som passar i ett vardagsrum med ljus beiga soffor o resten vitt, bra kvalitet! inget ikea...anyone?
    Hittade några mattor som inte är IKEA...
    http://www.nylandersmattor.se/valj_farg.php?farg=beige
    http://www.bossesmattor.se/index.html
    http://www.em.com/index2005.asp?avd=sortiment&sub=typ&sida=sortiment_mobeltyp&ProductType=Matta
    lite annorlunda
    http://axeco.dnsalias.net/

Hoppas du hittar det du söker.
  • Ankmor
    Chai Latte skrev 2008-05-12 22:55:30 följande:
    åå tack! perfect... har så svårt o komma på va som kommer passa bäst in lol
    Klicka upp stor bild på de mattor du "fastnar" för vid första blicken - skriv ut den stora bilden i färg och lägg på golvet - kanske kan du hitta din matta på det viset

(är supertrött)
  • Ankmor

Lycka till!

Själv älskar jag trasmattor (och pappelina)

• Ankmor

Umbro: Fina färger! Själv har jag en tjock härlig rosa/vit hemvävd trasmatta som min farmor vävde åt mig när hon levde. Sedan har jag ju förståss IKEAs billiga trasmattor lite här och var i huset

Jag hoppas på att få en egen vävstol så småningom för att kunna väva egna mattor - som farmor gjorde.

Nu skall jag nana - ska upp kl. 5

God Natt!

Påminner om bloggtråden.... se min pres...

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.