• Ankmor

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Ankmor skrev 2008-06-06 00:37:40 följande:
    En butik i USA har denna rumsavskärmare/ram och jag vill ha den!i58.photobucket.com/albums/g242/theshabbyrose...Tänk att ha den ute i trädgården, som vindskydd/insynsskydd...Vitmålad förståss!
    Jag har lagt till butiken i UTLANDS-tråden - de skickar nämligen utanför USA!

Funderar på om jag skall börja spara ihop till något från den butiken...
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • Ankmor
    libero skrev 2008-06-07 08:05:05 följande:
    Godmorgon tjejer!Här har jag inte varit på väldigt länge insåg jag nu. Hoppas att ni har det bra allihopa.Det är mest trädgården som gäller för mig just nu. Men det går ju inte att göra så mycket mer än att bara vattna. Gräset är helt uppbränt.Vad har ni för planer i helgen?
    Planer för helgen; köpa moped åt vår blivande 15-åring, köpa bikini åt vår blivande 15-åring, köpa p-piller åt vår blivande 15-åring, köpa virke till en nätdörr, grilla och bada. Påta i trädgården blir det kanske på söndag...
  • Ankmor
    libero skrev 2008-06-07 19:24:16 följande:
    Stora planer på gång förstår jagKaktus vilken fin klocka.
    Jepp!

Kaktus - jättefin klocka!
  • Ankmor
    Häxan Hedda skrev 2008-06-08 10:25:13 följande:
    Jag har köpt ny säng Tänk er vit och nött *drömmer*Nu ska jag bara berätta för min sambo *moa hahahaha*www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    Jag tycker du gjort ett jättebra fynd! Billigt med tanke på att det är så gammalt och att du fått 2 sängbord med.
  • Ankmor
    Gullfina skrev 2008-06-08 10:53:48 följande:
    Hoppas att ni får en underbar dag, alla goa. Love you!
  • Ankmor
    Tårtsmulan77 skrev 2008-06-13 05:31:26 följande:
    God morgon Idag är det skolavslutning och många tar studenten.Hoppas att de får en riktigt underbar och minnesvärd dag och att regnet håller sig borta...ser tyvärr rätt så mulet ut hos oss Men så underbart!!!Ring fortare än kvickt och slå till!!!Jag törs inte alls säga vad det kan bli i frakt tyvärr.Idag efter jobbet bär det ut till sommartorpet över helgen.Önskar er alla en riktigt mysig helg.Kram!!!
    Hjorthan skrev 2008-06-13 06:22:13 följande:
    Vet tyvärr inte, har aldrig fått något fraktat hem. Hoppas du får ditt bord!
    Tack för svaren, men tyvärr blir det inget bord, , sambon tycker vi skall vänta med inköp av möbler till efter renoveringen... Nåja, jag får väl hoppas på att jag hittar något liknande eller också får min stora tös bygga ett åt mig, hon är bra på sådant nämligen!
  • Ankmor

Dansa salsa, det har jag hört ska fungera! Eller börja möblera om i vardagsrummet.

*lycka till*

• Ankmor
    Ja, se! Det fungerar!

Jag skall försöka övertala min sambo att åka med mig till AntikLadan imorgon, kanske kan jag hitta något att ta med hem... om inte annat så är det bara kul att strosa omkring där ett par timmar.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.