-
-
Musli, musli, musli du visar ju bilder så jag ändrar ansiktsfärg omvartannat här. Grön-vit-röd, börjar ju likna italienska flaggan snart:) Jättefina saker du hittat. Vill jättegärna se allt du diskat etc med såklart :)
-
Ankmor skrev 2008-06-16 23:37:17 följande:fniss, ja det vet du väl att kofoten det är huvudnyckeln:)Vilka fynd!
Du, kofoten - är det nyckeln till dörren eller är det bara som prydnad?
Dubbeldörren är super!
Kommenterat i bloggen! -
åh, vad härligt. Det är ju inte långt kvar alls nu.numberone skrev 2008-06-17 09:54:39 följande:ca 22 timmar kvar tills de ska sätta fart på lilla busen i magen..... -
Numberone: Nu är det onsdag. Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Nu tänkte jag slänga in en fråga till er här ang. dubbelsäng. Vi har i dagsläget en sänggavel i vitt och lite furu, fin i sig MEN jag blir tokig på att bäddmadrasserna känns som om de äker ner i sängfötterna. De gör ju inte det men det känns så och jag skulle vilja ha en hel sängram så man har en fotdel med. Men har ni några tips? Hittade min stora favvo Rosiesängen men den finns typ 25 mil hemifrån så det känns inte som det är läge att säga till maken att vi ska håva in en säng på semestern hmmm. Men vad finns för alternativ? Vidalen? Hemnes? Fler? Vill ha VIT såklart:) Helst inte måla då jag känner att jag inte har den tiden nu.
-
Mmm Wilmas är min stil, men är det inte Wilmaserien som hade så dålig kvalitet på köksbordet eller vilket var det nu? Har hört flera berätta om att det har varit B-kvalitet på det men nu kommer jag inte ihåg om det var Wilma hmm. Amelie var inte riktigt min stil eller den är fin men den skulle inte passa in hemma hos oss om jag säger så.LAV0LINA skrev 2008-06-26 19:06:12 följande:Dessa gillar jag!www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx&...www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx&...Trist att vi inte kan ha någon sängram Gubben är för lång!
Tur man har en kortisgubbe som får plats i sängen:) -
Vad har ni för klädförvaring i era barnrum? Garderober? Byråar?
-
ja tyvärr har väl den serien utgått. Vi har den höga byrån i ena dotterns rum och den breda "dubbelbyrån" i hallen. De är ju snarlika Hemnes så jag antar att den kom och tog över eller nåt.LAV0LINA skrev 2008-06-26 19:10:44 följande:Har IKEA's Visdalen utgått?den var ju fin tycker jag!www.blocket.se/vi/16903147.htm -
ok, min 6åriga dotter har ett rum som är ca 13 kvm och lite rektangulärt. Mitt på ena kortsidan är dörren in och på andra kortsidan är fönstret. Hon har en fullstor säng 90x200 och ett litet sängbord till det. Sen har hon en sekretär och en expedithylla. Sen har hon två stora garderober 2x80 cm och sen en liten kökssoffa (som en halv normalstor typ). Det känns som om rummet är så otroligt övermöblerat men vart gör man av alla saker om man tar bort något? Hon behöver ju en sovplats, en skrivplats, klädförvaring och förvaring för alla helskottas (ursäkta ordvalet) leksaker och böcker mm. Hur väljer man effektiva möbler så att det inte känns som om hela rummet upptas av möbler? Alla tips mottages tacksamt. Alla möbler hon har nu är vita förresten och tapeter ska bytas ut vartefter tid och pengar finns.