Inlägg från: Hjorthan |Visa alla inlägg
  • Hjorthan

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Nämen hej Miafia! Härligt att se dig!
    Jodå, krämpor var det här! Jag har fått en inflammation i muskelfästet en liten bit från mitt diskbråck. Så jag har dubbelt ont just nu. Känner ibland som om jag ska bli knäpp, för ena stunden kan det kännas rätt bra och i nästa stund så bränner det till i nacken, armen domnar och det sticker ut i fingrarna, och huvudvärken kommer smygande. Och ingenting syns utanpå!!!! Jag vet att jag inte ska eller behöver bry mig om vad andra tycker och tänker, men kommentarer man får av kollegor gör att man ibland önskar att det var ett benbrott eller nått som synts.

Hemma går det sakta framåt. Vår groventré har gjorts vid, äntligen! Finns bilder i bloggen. Och vårt sovrum börjar bli klart. Hallen har efter mycket tjatande från min sida äntligen blivit vitmålad, kommer bilder så småningom, när jag väl hittar laddaren till kameran.

Låter härligt med ny matta! Det gör verkligen jättemycket när man hittar något nytt man gillar.

• Hjorthan

Musli - jodå, jag har flera stycken härliga kollegor (de allra flesta faktiskt), men det finns några stycken som är ganska bra på att slänga iväg vassa kommentarer ibland. Och när man inte mår riktigt bra så tar man ju åt sig så mycket lättare. Egentligen ska man ju bara skaka sånt av sig, och det gör jag i vanliga fall, men inte nu när jag mår som jag gör.

• Hjorthan

Libero - vad bra att du tog dig i kragen och gick till farbror doktorn. Håller nu tummarna för att du kan få hjälp, och att du inte ska behöva genomgå någon operation. *lassvis med kramar*

• Hjorthan
    therre skrev 2008-04-09 19:37:55 följande:
    Hej!Jag har inte haft tid att hänga här så mycket.Skulle säga att nya butikstråden för online shopping i vår stil är nu öppen! -> www.familjeliv.se/Forum-5-87/m31610728.htmlDen kanske TS kan lägga i starten? Sen ska jag även berätta att vi ska och se på ny lägenhet på fredag, vet dock inte om vi tar den än
    Åh, det låter spännande! Är det en större lägenhet än vad ni har nu? Eller har den bättre läge?  *Nyfiken*
  • Hjorthan
    libero skrev 2008-04-10 08:53:38 följande:
    Hjorthan!Skickar en stor kram till dig också.Har du fått vara hemma hela veckan?therre!Vad spännande med ny lägenhet.
    Jag ringde mig sjuk i måndags, fick en tid hos min sjukgymnast i tisdag, och tog då beslutet att stanna hemma hela veckan. Känns inget vidare att sätta kollegorna på pottan, men min man sa till mig på skarpen att jag bara fick tänka på mig själv. Så ja, jag är hemma hela veckan.
  • Hjorthan

Hej, bara jag igen!
    Har lite bilder i bloggen på ommålade hallen.

Har fortfarande inte laddat ner något bra förminskningsprogram, därav inga bilder här på forumet än.

Nu ska jag vika tvätt!

• Hjorthan

Mettan - tack vännen!

Förstår att du blev lite putt efter beskedet från svägerskan. Men eftersom ni älskar att vara vid havet i er husvagn så kommer ni att lösa det. Visst, det låter trist med mindre pengar att röra sig med, men vad är saker egentligen mot att få vara någonstans där man känner att man kan ladda batterierna.

Jag kan bli bestört ibland när jag tänker efter hur mycket grejer jag har handlat genom åren och som jag inte använder längre, som bara står och skräpar i skåpen. Vilken materialist man är!

Jag har bestämt mig för att i fortsättningen ska varje sak som inhandlas vara planerad. Och allt det som står och skräpar ska säljas på loppis, så att någon annan kan få glädje av det.

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.