Inlägg från: Tårtsmulan77 |Visa alla inlägg
  • Tårtsmulan77

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Tack snälla ni för era omtänksamma ord...ni är för goa Kyss
    Hälsade på min pappa idag och han mådde mycket bättre, jätteskönt och se honom.

• Tårtsmulan77
    Hjorthan skrev 2008-04-14 20:46:22 följande:
    Vad härligt att pappa mådde bättre idag! Förstår att det kändes gott i hjärtat!
    Ja verkligen Glad
    libero skrev 2008-04-14 20:51:15 följande:
    Vad skönt att din pappa mådde lite bättre idag. Tänker på dig.
    Tack snälla du, det värmer Kyss
  • Tårtsmulan77
    musli skrev 2008-04-16 16:26:01 följande:
    Äh, det gamla vanliga på FL... Man försöker ordna något, i det här fallet ett barnkalas för min dotter, och genast är det "kommer den så kommer inte vi men vi kan komma nån annan gång istället"... Orkar inte med sånt och om man inte är bättre än att man kan ställa sig över en fejd ens för ett barnkalas så kan det f*n kvitta... Har varit alldeles för tungt den senaste tiden och just nu är jag upprörd och jätteledsen och har ställt in hela kalaset bara nån timme efter att jag lade ut inbjudan...
    Nä fy så tråkigt!!!
    Tänk att vuxna människor kan bete sig så fullkomligt barnsligt ibland...sånt gör mig så irriterad och arg Skrikandes
    Skickar en stor kram och försök att släppa detta och se till att ni får roligt ändå...det blir säkert mycket roligare utan allt gnälligt folk!!!!
  • Tårtsmulan77
    musli skrev 2008-04-16 16:43:05 följande:
    Precis... Vi åker nånstans istället, kanske junibacken eller nåt...
    Det låter otroligt mysigt Glad och mycket mycket roligare!!!
  • Tårtsmulan77
    zandrisen skrev 2008-04-17 19:12:03 följande:
    Fick just ett samtal från tidningen Amelia! En bild på mina trollungar ska vara med i nummer 11 Skickade in den då de efterlyste barnbilder, och nu ska den alltså vara med! Är så stolt så att jag nästan spricker!
    Vad kul!!! Glad
    Ankmor skrev 2008-04-17 21:56:13 följande:
    Grattis! Vad kul! Denna vill jag ha! Men tyvärr är den alldeles för långt bort från mig. (Hallbänken alltså inte säng/bord/soffa)www.blocket.se/vi/15109506.htm
    Fin!!! Glad
    therre skrev 2008-04-18 04:41:00 följande:
    Gjort lite vårtfint i mitt sovrumwww.therre.se
    Härligt!!! Glad
  • Tårtsmulan77

Morrn morrn!

Vilket underbart väder!!!
    Idag bär det av till sommartorpet, vill vara ute och njuta av solen så mycket som möjligt.

Puh76 skrev 2008-04-19 08:04:26 följande:
    Gomorron tjejerIdag ska vi fixa balkongen. Köpa lite vårblommor mm!! Sen blir det städning!Ha en bra helg!
    Vad härligt och få göra vårfint på balkongen Glad
    Vi måste också ta tag i vår inglasade balkong, vi har inte gjort så mycket med den sen vi flyttade in i vår lägenhet.
    Vita hyllor ska inhandlas och sättas upp på väggarna med plats för alla mina pelargoner som står på balkonggolvet för tillfället.
    Två baden baden ska också införskaffas så vi kan sitta där på kvällarna och njuta.
    Dessutom vill jag få tag på ett litet vitt runt cafébord men var får jag tag på det???
  • Tårtsmulan77
    Puh76 skrev 2008-04-19 08:30:39 följande:
    Tårtsmulan:Det tar lite tid att komma iordning när man flyttat. Vi har bott här i 1½ år nu och är fortfarande inte färdiga...
    13 år emellan skrev 2008-04-19 09:02:53 följande:
    Det känner jag igen...jag blir ALDRIG färdig!
    Nä det blir nog aldrig jag heller Blir man någonsin det!!!

Nej! Nu väntar torpet.
    Ha det bra allesammans Glad
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.