Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Häxan Hedda skrev 2008-04-25 13:00:16 följande:
Kastar mig in för att krama om er alla underbara människor *ena foten ut genom dörren*tack för att ni finns *kramar om tårtsmulan extra länge*
MiaMariah skrev 2008-04-25 13:52:39 följande:
Har missat vad som hänt din pappa tror jag men skönt att han är på bättringsvägen!
Min pappa fick en hjärtinfarkt och fick göra en ballongsprängning.
Idag fick han äntligen komma hem med massvis av medecin och order om att inte anstränga sig den första tiden.
zandrisen skrev 2008-04-25 18:51:45 följande:
Hej vännerna!Idag har det vart jättfint väder, och jag har varit i lekparken med barnen efter att jag slutade tidigt på jobbet. Borde vara på bra humör, men det är jag inte. En nära liten tjejsläkting mår piss och skär sig ibland, idag slutade det på akuten med en överdos tabletter. Så svårt att stå brevid och inget kunna göra, vi kämpar alla för att få henne trygg, men det går liksom inte Har erbjudit henne att komma och bo hos oss över sommaren ifall det är nåt som skulle få henne att må bättre, men vet inte hur det blir med allt. Maken är helt förstörd av det hela och tar på sig skuld som han egentligen inte har.Skit är det bara.Och jag som ju jobbar med ungomar med olika neuropsykiatriska störningar och andra diagnoser, är helt handfallen i situationen. Försöker stötta hennes mamma (som är ensamstående) så gott det går samt tala med flickan i den utsträckning det går, men det finns inte så mycket man kan göra med 25 mils mellanrum. Uuuuusch, ibland når liksom inte solens strålar in i själen!!!Sorry om jag drar ner stämningen, lovar att vara på bättre humör nästa gång!Stor kram till Tårtis också: kraaaaaaaaaaaam!Jag förstår att det måste kännas maktlös och inte kunna göra mer än vad du faktiskt redan har gjort.
Du har gjort allt vad du kan, mer kan du inte göra.
Nu får vi hoppas att den lilla tjejen får all den hjälp hon behöver och kommer på fötter igen.
Jag tänker på dig och självklart får du prata av dig när du vill.
Shoppade du något mer än zinkhinkar?