Inlägg från: Häxan Hedda |Visa alla inlägg
  • Häxan Hedda

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Tårtsmulan du får alla mina kramar idag,lilla vännen förstår verkligen att du inte fått någon sömn inatt   
    Hoppas att det går bra för din pappa och att det händer ngt omgående,de är så otroligt duktiga på att hitta olika lösningar i dag *KRAAAAM*

Hjorthis, idag sätter du dig som mest i en Baden Baden i trädgården *spänner ögona i ´rej och stampar mé foten*

Själv så vaknade jag av skönsång av make och barn, har fått en underbar Willowängel av min Tuva och Tossan har roddat så att en av hennes kompisar fotat henne och syskonen,förstorat och satt i ram samt även tryckt upp fotot på en tröja
    Av maken (hrmm,sambo är det visst bara ) Fick jag en fågelbur med en vit pelargon i (jippiii) Och det är kärlek ska ni veta då han AVSKYR pelargoner

Såå hipp hipp hurra Vivi *kliver ut ur garderoben* fyller 34 idag  

• Häxan Hedda
      Tack allihopa ,vad gulliga ni är     

*bjuder på nybakta bullar*

*springer in i duschen*
  • Häxan Hedda

Kastar mig in för att krama om er alla underbara människor *ena foten ut genom dörren*
    tack för att ni finns   

*kramar om tårtsmulan extra länge*

• Häxan Hedda

Kaktus och tårtsmulan,förstår verkligen er oro. Hoppas att allt går bra nu

Zandrizen, låter verkligen otroligt sorgligt...Gör det du kan,ring,ring och åter ring. Visa att du finns där för både henne och hennes mamma. Hennes mor måste må otroligt dåligt hon också stackarn.
    Att erbjuda henne att bo hos er var väl jättebra.
    Du får gärna inboxa mig om du vill, vet tyvärr vad er släkting går igenom.
    *skickar massor av styrkekramar*

• Häxan Hedda

Önskar er alla en jättetrevlig Valborg   

• Häxan Hedda
    torpet
    Här är mitt himmelrike på jorden  
    Och det är här jag tillbringat hela underbara helgen med att klippa lite buskar, eldat skräp i massor och sågat ved. Underbart att somna helt slutkörd till sprakandet av elden i spisen.

Hoppas att alla mår bra ( och att ögat i alla fall är bättre) och har överlevt alla kalas. Hjorthan och Musli ,krama era juveler grattis i efterskott från tant Hedda

*Lämnar en lätt rykande hög av kramar*
  • Häxan Hedda

Spännande värre kaktus Nu är det nedräkning på hög nivå!
    Min äldsta dotter fick en lillasyster på sin pappas sida i torsdagsmorse, åååhhh jag vill också ha en BÄÄÄBIS!!! Ha ha låter dock lite roligt då hon får frågan om hon har några syskon..jo..6 stycken!!!

Tjingeling...

• Häxan Hedda

vadå?? Menar ni att ni inte har 10 loppor liggandes?!Förvånad Cool 

Hoppas att ni mår bra allihop,idag så har jag sålt Balders säng ( jaa,den nya fina vita järnsängen) skäms nästan för att erkänna det men de där cm som gick utanför dörrkarmen drev mig till vansinne till slut.Generad

Ställde tillbaka den gamla han hade och herregud vilken golvyta det blev

Önskar er alla en trevlig helg,själv ska jag jobba,men jag menar strålande sol, en tripp till skansen med tre boende och storhelgstillägg på det så är det ju inte så att jag lider direkt

Kram på er alla   

Öh, musli,vad ska du med 10 lappar till? Ett sånt där slänger väl du ihop på en helg

• Häxan Hedda

Hejsan flickor
    Min plan denna vecka var att ligga lågt med tv-n och datorn för att se hur mycket tid jag faktiskt "slösar" bort här men det gick åt pipan,kan ju inte slita mig från er
    Har sett så mycket fint så jag har blandat ihop allt tror jag ,men en fin barnkammare har jag minsann lagt på minnet.Eller en blivande kanske det heter

Umbro ditt skåp är så läckert så jag blir helt sjuk varje gång du visar det Räcka ut tungan
    Och Heaven din blogg bör ju ha varningsskylt hängandes på den,typ ingång sker på egen risk,stor chans att drabbas av kronisk avundsjuka!

Vill ha något annat under tv-n men det jag snöat in mig på får inte riktigt plats SkrikandesVad gör man? Kan ju inte riktigt köpa ny tv heller då denna inte ens är ett halvår Nåja ,hå hå jaja...

Hjorthan,vad mysigt ni har haft det när ni varit borta. Det var dock väldigt tomt här utan dig...

Gullfina,trötta inte ut dig vid symaskinens alla nya projekt *hötter varnande och förmanande med fingret*

Musli hjärtat,har du hört av er vän ännu?? *orolig* Bloggen din är jättefin  Ska verkligen bli roligt att följa, du är sjukt duktig

• Häxan Hedda

Haha,jag måste bara berätta

Jag sitter i fotöljen och ondgör mig över hur min annars så estetiska karl kan släpa hem stora svarta otympliga högtalare som jag helt enkelt inte får att smälta in i inredningen.

Hon tittar frågande på  mig och utbrister "men jag tycker de är snygga",blicken hon fick var nog ganska talande då hon plötsligt skrattande utbrister " du ska ju för fan ha vita linser,förstå vad vit och fin din omgivning skulle bli" Och,jaa hon kanske har rätt

Hon och jag satt imorse och disskuterade om huruvida hunden på gatan mittemot var renrasig tax eller inte då Balder går fram till fönstret och pekar "mamma,bilen som står där nere det är en TAXI  "

Eller efter att ha kommit på mellandottern med lögner så pratar vi ju självklart hemma om vikten med ärlighet. Balder säger allvarligt att han minsann inte ljuger,han är alltid härlig Det var riktigt svårt att hålla sig för skratt kan jag ju säga...

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.