Inlägg från: Häxan Hedda |Visa alla inlägg
  • Häxan Hedda

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

Grattis Musli   Alltid roligt med inrullande pengar

Numberone,jättefina texter

• Häxan Hedda

Godmorgon allihop

Planen för idag är att gå på dansshow,flickorna har sin avslutninsshow för terminen. Sedan får vi se, vill gärna gå på en loppis innan men vi får se om jag hinner. Vill ju så gärna hitta en tallrikshylla jag med!

Musli,det skulle vara underbart roligt att möta upp er, tror dock inte att Balder pallar alltihop på en dag, men å andra sidan så har de lite karuseller inne på skansen

Här har det varit lite upp och ner, Tuva vurpade med cykeln förra fredagen och har fått en lårkaka som inte är av denna värld,täcker hela övre låret och det skiljer 4 cm i omkrets på benen :o( Och eftersom det fortfarande är så svullet får hon tyvärr inte vara med på sin dansuppvisning idag då doktorn sagt åt henne att vila.
    Så det har varit mycket gråt och tandagnisslan.Själv var jag hemma onsdag och torsdag med UV men jag är mycket bättre nu

Annars är det fullt ös medvetslös

Vill verkligen ta tag i Tuvas rum men jag vågar inte riktigt riva loftsängen själv.Hmm ska se om jag kan vigla upp karl att slita sig från motorcykeln ett liiitet tag och få ur sig lite aggressioner

• Häxan Hedda

Jaaa vad roligt !!! Kan nog inte följa med på allt men någon av dagarna ABSOLUT! Gud så skoj

Jösses vad tröttsamt med snö! Här har vi som tur är inget av den varan * ta i trä* Håller alla tummar och tår att du och Hanna får kalasväder imorgon

Ko-utsläpp tycker jag verkar såå häftigt! Har dock aldrig lyckats hitta ngt i närheten av mig,letade förra året.

Kaktus,grattis till nya skåpet Fösrtår inte att jag är så svag för skåp , de är ju inte direkt lätta att få in i hemmet bara sådär Fundersam Väntar ivrigt på bild

Ha en bra dag, nu ska jag gå och koka kaffe och leta fram piskan

• Häxan Hedda
    nublu skrev 2008-05-18 17:09:50 följande:
    Mäh, är jättetrött efter att ha sovit på sjukhuset i natt med Gustav. Han råkade få i sig en godisbit med jordnöt i igår (lång historia om hur den slank ner i brorsans påse, orkar inte dra det nu) så det blev en tur med ambulansen till sjukhuset och övernattning. Nu går ögonen i kors.
    Gud så läskigt! Vilken tur att allt gick bra.
    *virkar snabbt ihop en liten kudde av omtänksamma kramar och kastar in den mellan soffans armstöd och nublu´s uttröttade lilla huvud i samma stund hon däckar i soffan*
    LCroft skrev 2008-05-18 19:34:27 följande:
    nublu: Usch vad läskigt! Tur att han mår bättre redan. Kram på er! Bara att konstatera att jag är för gammal för att vara ute hela nätterna, hade en baksmälla som heter duga hela gårdagen (fast jag inte drack sååå mycket) och ännu idag har jag varit totalt slut. 3 år sen jag sist var ute på krogen och det lär nog ta längre tills jag far nästa gång
    Förstår vad du menar,var ute och åt middag med ett par kollegor från jobbet igår och vi hade hysteriskt roligt! Men det behövs inte mer än 3 cider och 2 salmiakshots för att denna lilla häxa förvånad möter en kanin i hallen när hon hommer hem!? Tog några sekunder innan jag insåg att det visst var katten...

Ballen ligger i soffan med 38.8 i feber så det blir till att var hemma imorgon.
  • Häxan Hedda
    musli skrev 2008-05-18 20:22:34 följande:
    Du knäcker mig varje gång!!!!! Kanin????? *skrattar så jag nästan kissar på mig*
    musli skrev 2008-05-18 20:25:13 följande:
    Ballen???????? Stackars Balder!!!!
    Ehh, jo det var ju som så att innan vi väntade Balder så tittade vi mycket på "Hem till Midgård" ( där använde de uttrycket "vid Balders balle "när de svor).

Så när jag en dag står höggravid i köket så är min syster på besök och då menar hon på att blir det en kille så ska han väl heta Balder?! Och karln och jag tittade på varandra och kände att joo så kan det nog bli
    Kan ju tillägga att syrran blir helt ifrån sig och utbrister " men fatta ni inte att det var ett skääämt!!! Han kommer ju bli mobbad,alla kommer säga Balders balle!!"

Så vi kan äl säga att vi förebygger mobbing
    Hjorthan skrev 2008-05-18 20:27:45 följande:
    Tack för asgarvet! Maken tittade förvånat upp från hans liggande ställning i soffan, och undrade vad hans pms-stinna fru hade så roligt åt. Stackars lille B, inget skoj med feber.
    Vad gör man inte för en medsyster
    libero skrev 2008-05-18 21:29:35 följande:
    Nublu!Det där lät otäckt.Häxan Hedda!Du är för go Stackars Ballen.Har precis kommit hem från en helg på Astrid Lindgrens värld. Vi har haft det så mysigt  och det var premiären för vår husvagn. Barnen var så nöjda och tyckte vi skulle stanna ett tag till.
    Kyss

Kaktus ,det där lät smarrigt Räcka ut tungan Måste prova det, till helgen kanske.

Idag så är Balder feberfri (????) , så har jag tur och det håller i sig får han gå imorgon.
  • Häxan Hedda

Hejsan all godbitar
    Umbro,jösses kvinna vad duktig du är!!!

Musli,skönt med en upphittad plånbok! Min dök också upp då ja fick alla nya kort, eller dök upp den låg på sambons nattduksbord (hmm heter det så) nåja sängbord.

SJälv så har vi varit hos svärmor och myst,tyvärr så är jag suuuperpms:ig och spottar och fräser som värsta morran,klarade dock hålla masken så länge vi var borta men herrejösses det är ju helt patetiskt vad liten man kan känna sig! Allt pga några jäkla hormoner...

Godnatt, nu ska jag ynka mig i säng

• Häxan Hedda

OJ! Vad tyst det är härinne *tassar in på tå*

Idag är jag så glad,jag har diskat idag haha, och ställt upp mitt porslin i mitt underbara diskställ i fil de fer *höjden av lycka*

Jag är ledsen Nublu,jag hittade det i en butik här i Sthlm och kunde helt enkelt inte hålla mig Fundersam

Hoppas att alla har det bra i värmen, själv är jag gräsänka då gubben tog hojen igår och drog till Sweden Rock Cool Haha, jag fnulade på att ge honom en spa-helg i födelsedagspresent och det fick han ,en som var lite mer hans stil bara

Faktum är att jag är grymt avundsjuk men vi hade inte råd att köpa två biljetter helt enkelt,men nästa år så ska jag åka med

• Häxan Hedda

Hejsan Hjärtat     *ler från öra till öra *

Vad roligt!!!! Måste kolla upp i almenackan så jag inte jobbar eller ngt annat typiskt som kan krocka.

Sitter här och måste egentligen måla sista lagret på Tuva tallrikshylla,men det stinker ju så fruktansvärt (oljebaserad) så jag väntar till imorgon.
    Ska försöka pallra mig ner i källaren och putsa lite på två vagnar som ska säljas imorgon men jag är sååå trött. Ska nog göra som du och hoppa isäng istället. Gotti natti

*kramar om och håller tummarna för att allt klaffar*

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.