• MillionStars

Han säger att våran katt är ful.

Okej, inget jätteproblem men jag börjar bli irriterad!

Jag har en kusin som varje gång han är hemma hos oss påpekar hur ful och smal och konstig våran katt är. Att vi aldrig ger honom mat och att han ser ut som en Gremlin.

Vi har en Ocicat så visst han är ju lite speciell men ful är han inte!

var bara tvungen att skriva av mig...

• Svar på tråden Han säger att våran katt är ful.
  • skåne tjej

har inte din kusin något djur eller dyl som ni kan anmärka på då ni är hemma hos honom?

De som har plus kan skriva här!
  • La Lola

Fast...alla har ju olika smak.....

//Gordon Ramsay är min idol
  • skåne tjej

La Lola: jo men man behöver väl inte påpeka det varje gång man ses!?

De som har plus kan skriva här!
  • xenaa

Måste hålla med La Loa - Alla har inte samma smak.

♥LEO♥
  • Marlene B

Smaken är som baken, klart att djur kan vara fula.

Din kusin tror väl helt enkelt inte att du ska vara så otroligt  och överdrivet överkänslig att du reagerar på hans kommentarer om din katts yttre.

Ta upp det med kusinen så är saken ur världen.

• La Lola
    skåne tjej skrev 2008-04-04 14:53:47 följande:
    La Lola: jo men man behöver väl inte påpeka det varje gång man ses!?
    Näe men då kan man ju säga "ja det sa du sist oxå så nu vet vi det".
    //Gordon Ramsay är min idol
  • MillionStars

SJälvklart få han tycke det men måste han påpeka det VARENDA gång han är här? Samt att jag har sagt åt honom att sluta flera gånger.

Själv så är han för pedantisk för att ha några husdjur. Hur han kan ha två barn förstår jag inte.

• AnneSophie
    CloudBerry skrev 2008-04-04 14:54:48 följande:
    Din kusin tror väl helt enkelt inte att du ska vara så otroligt  och överdrivet överkänslig att du reagerar på hans kommentarer om din katts yttre.
    Eller så vet kusinen om att TS blir irriterad ochtycker  då att det är ännu roligare att kommentera kattens utseende.
  • lurksmulan

Hi hi, jag kan inte låta bli att kontra på samma sätt som till min 3-åring när han säger att nån sagt att han är en bajskorv eller liknande "Ja, men är din katt ful och konstig och smal och ser ut som en Gremlin då?". Om du inte tycker det är ju problemet ur världen. Då spelar det ingen roll vad han säger.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MillionStars
    AnneSophie skrev 2008-04-04 14:56:45 följande:
    Eller så vet kusinen om att TS blir irriterad ochtycker  då att det är ännu roligare att kommentera kattens utseende.
    Så kan det nog mycket väl vara, han är lite av en skämtare om man säger så...
Svar på tråden Han säger att våran katt är ful.