• MillionStars

Han säger att våran katt är ful.

Okej, inget jätteproblem men jag börjar bli irriterad!

Jag har en kusin som varje gång han är hemma hos oss påpekar hur ful och smal och konstig våran katt är. Att vi aldrig ger honom mat och att han ser ut som en Gremlin.

Vi har en Ocicat så visst han är ju lite speciell men ful är han inte!

var bara tvungen att skriva av mig...

• Svar på tråden Han säger att våran katt är ful.
  • skåne tjej

Man blir så trött ibland på människor som tar varje tillfälle i akt för att säga vad de tycker om precis allting. någon som hört: tala är silver men tiga är guld? det stämmer jäkligt bra i vissa fall.

De som har plus kan skriva här!
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Min mamma har tidernas fulaste hund vilket jag påpekar för henne ofta snällt nej roligt ja

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • negro

släng upp en bild så får vi själv bedömma om katten ser för taskig ut eller ej

• skåne tjej

inlägg12: roligt för vem?

De som har plus kan skriva här!
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-04-04 15:09:49 följande:
    Min mamma har tidernas fulaste hund vilket jag påpekar för henne ofta snällt nej roligt ja
    För mig framför allt att retas med mamma
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • MillionStars

Har lagt in en bild i mitt galleri...hade tyvärr ingen bättre bild på honom där man ser ansiktet mer

• yakumo

Jag håller med din kusin, alla raskatter är fula.
    Man jag skulle inte berätta det för ägaren såvida du inte frågar.

• Sesamfrö

Förstår att du blir frustrerad! Min sambos bror och pappa påpekar ALLTID att mina katter är fula.. Eller iaf den ena. Den andra ville dom ha för hon var sååå fin. Sen fick dom en egen katt å då sa dom: Våran är mycket finare! :p

• MillionStars
    Sesamfrö skrev 2008-04-04 15:34:22 följande:
    Förstår att du blir frustrerad! Min sambos bror och pappa påpekar ALLTID att mina katter är fula.. Eller iaf den ena. Den andra ville dom ha för hon var sååå fin. Sen fick dom en egen katt å då sa dom: Våran är mycket finare! :p
    Nää vad irriterande!
Svar på tråden Han säger att våran katt är ful.