• MillionStars

Han säger att våran katt är ful.

Okej, inget jätteproblem men jag börjar bli irriterad!

Jag har en kusin som varje gång han är hemma hos oss påpekar hur ful och smal och konstig våran katt är. Att vi aldrig ger honom mat och att han ser ut som en Gremlin.

Vi har en Ocicat så visst han är ju lite speciell men ful är han inte!

var bara tvungen att skriva av mig...

• Svar på tråden Han säger att våran katt är ful.
  • Punchantini

Antagligen tycker han att det är skitkul att du bryr dig, så du serverar det verkligen på ett fat.

• Sesamfrö
    MillionStars skrev 2008-04-04 15:36:23 följande:
    Nää vad irriterande!
    Ja. jag har sagt ifrån nu att jag tycker det är ofint. Man säger inte så tycker jag..
  • lilja1111

fattar ingenting, ser ju ut som vilken söt kisse som helst...äh! säg till din kusin att han inte är så jävla snygg han heller sen tycker jag du tar din kisse och gosar extra mycke!
    jag skulle faktiskt också bli jätteledsen om någon sa att min hund var ful, enda anledningen till att någon måste påpeka en sådan sak är för att de tycker om att retas (läs-såra) andra människor...

• MillionStars
    Sesamfrö skrev 2008-04-04 15:37:41 följande:
    Ja. jag har sagt ifrån nu att jag tycker det är ofint. Man säger inte så tycker jag..
    vad bra att du har sagt ifrån...

Här har det som jag skrev ovan INTE hjälpt med att jag har sagt till honom flera gånger. *suck* Och som några har skrivit så kanske han tycker det är jätteroligt när jag "säger emot"...
  • miLLus

Säg bara att du skiter högtidligt i vad han tycker eller något. Han retas nog bara för att han vet att du blir sur.

• silent
    MillionStars skrev 2008-04-04 14:48:56 följande:
    Okej, inget jätteproblem men jag börjar bli irriterad!Jag har en kusin som varje gång han är hemma hos oss påpekar hur ful och smal och konstig våran katt är. Att vi aldrig ger honom mat och att han ser ut som en Gremlin.Vi har en Ocicat så visst han är ju lite speciell men ful är han inte!var bara tvungen att skriva av mig...
    Jag har en fransk bulldog och får ofta höra att hon är ful och ser ut som att hon har "sprungit in i en vägg". Men jag har börjat ignorera sådana kommentarer och det har faktiskt blivit bättre, dom flesta fattar nu att det spelar ingen roll för mig vad dom tycker, så dom har slutat säga saker så fort dom ser henne.
  • Sesamfrö
    MillionStars skrev 2008-04-04 15:40:43 följande:
    vad bra att du har sagt ifrån...Här har det som jag skrev ovan INTE hjälpt med att jag har sagt till honom flera gånger. *suck* Och som några har skrivit så kanske han tycker det är jätteroligt när jag "säger emot"...
    Kanske bara är sotis? Eller så tycker han nog bara att det är skitkul att reta dej..
  • små fötter

Jag förstår att du blir förbannad! Jag har själv två ocicats och har ständigt fått höra från släkt och vänner hur fula dom är.. Jag älskar mina katter och tycker att dom är jättefina, din kisse är ju också helt underbar!

Två i min mage (v31), två i himlen
  • lilja1111
    Janix skrev 2008-04-04 15:43:43 följande:
    ocicat! de är ju så vackra! han har dålig smak karln!
    haha, så skön kommentar..=)
Svar på tråden Han säger att våran katt är ful.