BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Zagis: Så sorgligt *kram*
Zagis vad ledsen jag blir för er skull
Kram!
Välkommen Dallas!
Zagis - jättetråkigt - kram!
Dallas - välkommen! Kul att se dig här med.
Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
Focy BF 1/12, VUL 18/4
Kråkan Krax BF 2/12, VUL 22/4
MinBy BF 2/12 VUL 14/4
Stggy BF 10/12
Earth Angel BF 11/12, VUL 5/5
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12, VUL 28/4
Bling1975 BF 13/12 VUL 30/4
EmmySvensson BF 16/12, VUL 2/5
Fiji BF 17/12, VUL 30/4
Projekt Agda BF 19/12, VUL 29/4
Glenda Glad BF 19/12, VUL 9/5
Kaka BF 19/12, VUL 9/5
Kransen BF 23/12 VUL 15/5
Åttiett: BF 23/12, VUL 14/5
Seanna BF 24/12, VUL 15/5
Sångfågeln77: BF 25/12
Septum: BF 25/12, VUL 13/5.
Fru Stjärnfall: BF 25/12, VUL 14/5
Maria123: BF 26/12
dallas: BF 30/12
Yla: BF 31/12
Usch idag kom det en liten blödning igen. Den verkar ha försvunnit lika plötsligt som den kom men man går med andan i halsen hela tiden.... När ska man kunna sluta oroa sig?!?
Vi kommer inte sluta oroa oss någonsin Agda. Är det inte tidiga missfall så är det sena. Sedan komer förlossningen och plötslig spädbarnsdöd. Följs väl sedan av pedofiler, olyckor, sjukdomar, alkohol, rökning och tonåringar som inte kommer hem i tid... Enligt min kära mor så blir det aldrig bättre, man oroar sig för sina barn hela livet.
Men jag hoppas att det inte var någon fara, det är ju så vanligt att blöda lite men det sätter ju verkligen fart på oron. Men du har bara 2 dagar kvar till VUL så jag håller tummarna för att allt ser bra ut då!
Dallas: Välkommen! Spännande att gissa på om du får en 2008 eller 2009
Agda: Jobbigt med blödning. Skönt att du har VUL så snart så du får se att allt är fint. Jag har samma BF som du men inte VUL förrän 9/5. Längtar!
Bling: Du har så rätt. Troligen är det bara början på allt man kommer att oroa sig för! 
Zagis: Jag är verkligen så ledsen för eran skull
Fy så orättvis värld! Skickar massor med styrkerkramar!
Tack för välkomnandet!
Trist med mf Zagis
Ja, undrar om man kanske skall försöka "knipa ihop" så det blir en januari bebbe
Men jag tänker hänga här ändå ![]()
Dallas, knip på du bara. Fast jag misstänker att du i början av dec kommer att vara väldigt nyfiken på vem som bor i din mage.
Här känns det fantastiskt att ha gått in i v8 utan att ha förlorat liten. Hoppas nu att det är ett eller två små hjärtan som tickar på för fullt därinne på onsdag. Lite nervös för jag börjar må riktigt bra. Inte lika trött längre, mindre molvärk och har inte mått illa alls. Men tuttarna gör fortfarande ont och jag blir uppblåst när jag äter.
Hur mår ni andra?
Bling: Jag är i v7+3 och är supertrött och ständigt lite illamående. Inte så jag behöver spy, men så att det känns som om det är på g hela tiden. Jag måste sköta maten ändå så jag inte blir för hungrig för då blir jag helt slut.
Min magen är ganska platt på morgonen och på kvällen ser jag ut som jag är i 4 månaden eller något. Tuttarna är hur ömma som helst, men har en schysst storlek( brukar normalt ha liten a-kupa, nu börjar de svälla över behån
).
Så spännande att du kanske har två stycken där inne!