• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • åttiett
    Fru Stjärnfall skrev 2008-04-23 15:58:28 följande:
    Vår resa började i december 2005 då vi ställde oss i landstingskön. (Vi är två tjejer som vill ha barn) I vår enfald trodde vi att det skulle fungera direkt. Men det tog fyra inseminationer och två ivf:er och nu är våra försök slut, så jag hoppas verkligen att den lilla Stjärnan vill stanna.åttiett: Vi har ju verkligen följt varandra och gjort ÄP och (F)ET samma datum. När ska du på VUL?
    Åh vad kul att du också är här Fru Stjärnfall!!! Tryggt att känna igen ett namn Dessutom är det ju såklart extra kul att vi har gått igenom samma saker samma datum!!
    Vi har, hör och häpna... fått samma datum för VUL som ni den 14/5! *S* Snacka om att följas åt Hur mår du förresten? Själv känner jag mig nästan lite orolig för att jag mår så pass bra och känner mig nästan som vanligt.. 
  • Fru Stjärnfall

åttiett:haha, vad skumt! Vi ska vara där 15.30.

Jag har molvärk på kvällen och mår lite illa till och från, mina bröst är ömma också. Är även extremt hungrig. Jag har varit på konferens på jobbet och trodde att jag aldrig mer skulle vilja äta med tanke på hur mycket man käkar på en konferens. Men jag är hungrig hela tiden.

Är ni oroliga för missfall? Jag tänker på det ofta och hoppas att allt ser bra ut den 14:e!

• Roxter

Fru S: Jag försöker tänka på det så lite som möjligt och ge mig fan på att det kommer att gå vägen. Ska in på tisdag och få se hjätat slå, jag kan tänka mig att det känns lite lugnare efter det också.

• Bling1975

Jag kan inte släppa missfalls tankarna alls. De bara snurrar och snurrar. Minsta lilla brunt på pappret så åker hjärtat upp i halsgropen. Nyss kom det ut en gelestav som var jättekonstig så nu oroar jag mig igen till max. Vet ärligt talat inte hur jag ska klara en vecka till av det här. Men samtidigt så skulle det ju bli värre om man åkte dit för tidigt så att hjärtat inte syntes.

Stitch längtar efter Lilo
  • Roxter

Bling: Vilken vecka är du i nu? Jag försöker intala mig själv att så länge jag inte har ont när det dyker upp ovälkomna saker så är det säkert ingen fara. Självklart är det lättare sagt än gjort, men försöka duger.

• Bling1975

Jag är i v6+3 idag. Tyvärr så har jag väldigt ont nästan hela tiden. Men så länge det inte kommer rött så försöker jag hålla mig lite lugn. Fick ju mina båda tidigare missfall i v6+4 och v6+5 så jag är ju orolig att alt ska vara starten på nästa.

Stitch längtar efter Lilo
  • kråkan krax

Håller tummarna för er tjejer, jag vet hur pinigt tiden är innan VUL.........

• åttiett
    Fru Stjärnfall skrev 2008-04-23 21:07:43 följande:
    åttiett:haha, vad skumt! Vi ska vara där 15.30.Jag har molvärk på kvällen och mår lite illa till och från, mina bröst är ömma också. Är även extremt hungrig. Jag har varit på konferens på jobbet och trodde att jag aldrig mer skulle vilja äta med tanke på hur mycket man käkar på en konferens. Men jag är hungrig hela tiden.Är ni oroliga för missfall? Jag tänker på det ofta och hoppas att allt ser bra ut den 14:e!
    Jag är också hungrik nästan hela tiden, galet vilken aptit jag har fått. Oron för missfall finns konstant, senast ikväll höll jag på att deppa ihop just för att jag inte känner så mycket. Mest bara hungrig och lite tröttare än vanligt, i övrigt nästan inget. Jo lite mensvärk till och från.

Vi ska vara där kl 13 den 14:e.  Åh, nu ska jag hålla tummar och år för oss alla!!!
    Tjuvtestade plus 16/4!!!!!
  • kråkan krax

pinigt som i pina inte som i pinsam

• septum

Fru Stjärnfall.. Grattis och Välkommen..

Bling.. Vad jobbigt det där med din man.. Hoppas ni får många frysisar för senare försök.( om det är det ni vill). Det är en himla tur att ni har eran lill*a* *e* på väg..

Projekt Agda.. Vad jobbigt att gå i en konstgjord klimakterie så länge. Precis som man inte kommer dit tids nog.. Operationer också.. Usch..

Jag har också mycket tankar runt missfall. Det är liksom en del veckor kvar till man är lite säkrare. Även om jag inte kommer att känna mig så säker efter v 12 i och med att vi miste Natanael i v 17.
    Jag känner mig inte så hungrig hela tiden ännu. Det kommer nog om någon vecka. Men däremot höll jag på att kräkas över lunchbordet på jobbet i går för en av läkarna hade någon mat som jag tydligen inte tyckte var så trevlig... Alltså lukten..

Svar på tråden BF December-08