BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
åttiett:haha, vad skumt! Vi ska vara där 15.30.
Jag har molvärk på kvällen och mår lite illa till och från, mina bröst är ömma också. Är även extremt hungrig. Jag har varit på konferens på jobbet och trodde att jag aldrig mer skulle vilja äta med tanke på hur mycket man käkar på en konferens. Men jag är hungrig hela tiden.
Är ni oroliga för missfall? Jag tänker på det ofta och hoppas att allt ser bra ut den 14:e!
Fru S: Jag försöker tänka på det så lite som möjligt och ge mig fan på att det kommer att gå vägen. Ska in på tisdag och få se hjätat slå, jag kan tänka mig att det känns lite lugnare efter det också.
Jag kan inte släppa missfalls tankarna alls. De bara snurrar och snurrar. Minsta lilla brunt på pappret så åker hjärtat upp i halsgropen. Nyss kom det ut en gelestav som var jättekonstig så nu oroar jag mig igen till max. Vet ärligt talat inte hur jag ska klara en vecka till av det här. Men samtidigt så skulle det ju bli värre om man åkte dit för tidigt så att hjärtat inte syntes.
Bling: Vilken vecka är du i nu? Jag försöker intala mig själv att så länge jag inte har ont när det dyker upp ovälkomna saker så är det säkert ingen fara. Självklart är det lättare sagt än gjort, men försöka duger.
Jag är i v6+3 idag. Tyvärr så har jag väldigt ont nästan hela tiden. Men så länge det inte kommer rött så försöker jag hålla mig lite lugn. Fick ju mina båda tidigare missfall i v6+4 och v6+5 så jag är ju orolig att alt ska vara starten på nästa.
Håller tummarna för er tjejer, jag vet hur pinigt tiden är innan VUL.........
pinigt som i pina inte som i pinsam
Fru Stjärnfall.. Grattis och Välkommen..
Bling.. Vad jobbigt det där med din man.. Hoppas ni får många frysisar för senare försök.( om det är det ni vill). Det är en himla tur att ni har eran lill*a* *e* på väg..
Projekt Agda.. Vad jobbigt att gå i en konstgjord klimakterie så länge. Precis som man inte kommer dit tids nog..
Operationer också.. Usch..
Jag har också mycket tankar runt missfall. Det är liksom en del veckor kvar till man är lite säkrare. Även om jag inte kommer att känna mig så säker efter v 12 i och med att vi miste Natanael i v 17.
Jag känner mig inte så hungrig hela tiden ännu. Det kommer nog om någon vecka. Men däremot höll jag på att kräkas över lunchbordet på jobbet i går för en av läkarna hade någon mat som jag tydligen inte tyckte var så trevlig...
Alltså lukten..