• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Glenda Glad

Focy: Jag var också köpte postafen nu på apoteket. Vad tar du för dosering? Jag köpte åksjukearmband också, men det är varmt idag så jag har inte hellånga ärmar och det är definitivt inte offentligt att jag är gravid. Så det får bli postafen idag.

• Focy

Glenda Glad; jag tar två per dag, en på morgonen och sen en vid två tre någon gång. Du kommer att märka en sån skillnad!

• Glenda Glad

Focy: Tack! Har precis ätit så just nu mår jag fint, så jag håller mig fram till två tre tiden då

• Bling1975

Jag tror bestämt att jag gnällde i onödan...nu mår jag illa!!! Inte roligt alls, måste nog gå och köpa tabletter.

Stitch längtar efter Lilo
  • Glenda Glad

Bling: Lite som jag som inte heller har känt så mycket innan. I morse blev jag glad, men nu några timmar senare så är det fullt lika kul... Oskyldig

• Bling1975

Man är helt enkelt aldrig nöjd

Fast jag kommer nog att vara överlycklig om det blir en bebis den här gången, för då är det värt det!

• Vreni

Zagis: Jag beklagar! Skickar många styrkekramar!

Dallas: Grattis och välkommen!

Jag var på VUL och allting är ok! Pyret mäter 10,4 cm, rörde på sig och vi såg hjärtat. Helt otroligt! Nu känner jag mig lite lugnare.

• Bling1975

Vreni - grattis till lyckat VUL. Men var den verkligen 10 cm och inte 10 mm? Jag trodde inte att de var så stora ännu.

Svar på tråden BF December-08