• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Resande

Tack för ert stöd tjejer, återkommer imorgon kväll när jag är hemma igen och berättar hur det gått...

Lycklig...
  • Roxter

Tack tjejer

Lycka till ni som har VUL imorron, det kommer att gå kanon! Bling, du vet att det hålls en extra tumme för dig!

Har bokat tid för inskrivning idag så om två veckor är det dags, samma dag som jag går in i vecka 10. Shit så spännande! Jag kommer att propsa på att få extra vul men vet inte om de kan fixa det redan där och då.

• Bling1975

Det gick ganska bra för oss på VUL idag. Vi har sett ett litet hjärta som tickade, men den var lite liten och det fanns en blödning på andra sidan vilket kan ha varit tvillingen. Blödningen gjorde det lite trångt så hon hade svårt att se så vi skulle komma tillbaka nästa vecka.

Men jag tänker i alla fall vara glad för jag har faktiskt en levande bebis i magen.

Stitch längtar efter Lilo
  • Glenda Glad

Bling: Ja, vad härligt att ha sett ett litet hjärta!!

Att oroa sig i förväg är som att betala ränta för ett lån man ännu inte tagit (Mia Törnblom)
  • kråkan krax

Super Bling!!!!!! Är så glad för er skull

• Vreni

Bling1975: Stort Grattis! Underbart!

Var på MVC idag. BM tycker jag mycket om men inte Västmanlands sparpaket! Nästa VUL är inte förran grav-vecka 17. Det är ju 10 veckor dit. Sedan är de helt emot NUPP och KUPP test och dessa tester erbjuds inte i Västmanland. Ska väl leta efter en privatläkare. Nästa gång jag träffar henne är den 27/5 och då tar hon olika prov. Vi pratade oxå om min förra graviditet och om skräckförlossningen jag hade, så hon ordnar stödsamtal och jag får träffa en läkare angående planerat snitt. Skrattande

Svar på tråden BF December-08