Inlägg från: Idis 76 |Visa alla inlägg
  • Idis 76

Visparnas tråd # 7

Hej!

Här är klockan snart 10.30 och det thailändska nyåret "songkran" är idag. Det innebär att det är en vattenfestival. Alla är med i ett vattenkrig som består av vattenpistoler, bunkar och vattenslangar. Det finns inte en människa som kan gå ut idag och vara torr. Detta är jätte roligt men jag har valt att sitta på rummet och balkongen idag med T, vill inte att hon ska få en bunke med isvatten över sig. M kommer däremot vara med att leka här nere på vår restaurang tillsammans men en himla massa andra, dom ska börja att rigga för det alldeles strax. Nästa år kanske T är så pass stor att vi kommer att kunna vara med.

Jag kommer förhoppningsvis ha lite tid över till att sitta här när T sover så vi ses sen!!!

Kramizar till er alla!!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Idis 76

Maxie: Vi var här då med och då satt jag längst in i en restaurang och gömde mig för då hade man ju magen i vädret istället....
    Kul med en man som tar hand om sitt ansikte. Vi var och gjorde var sin timmes behandling här nere för det kostar ju inget... 60:-
    Ja det är jobbigt med BB, det märker jag här nu när jag bär omkring på T men den är smidig. Vad är det för en sele som du har köpt nu?

• Idis 76

ProPPens: Fy vad jobbigt, se nu till att vila och ta hand om dig och bebben.

Maxie: Ja du får tala om sen om den var bra eller inte!

• Idis 76

Titttar in med en jätte kramiz till er alla. Har haft fullt upp sen jag börjat jobba igen men jag har inte glömt er och jag saknar er massor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Idis 76

Vilken lyx att handla mat över nätet, önskar att det gick här hos mig oxå!

• Idis 76

Hej tjejer!
    Tittar in lite. Hoppas att jag snart har lite mera ork att vara här. Jobbar för fullt och har T med mig på jobbet. M är borta och jobbar en hel vecka så man kan väl säga att jag är lite trött nu!!

• Idis 76

Hej tjejer!
    Hoppas att ni har en bra helg!!!

• Idis 76

God morgon tjejer!

Idag ska T och jag ut och åka båt, ska bli riktigt mysigt.... M jobbar på sjön denna veckan så vi ska till honom och hälsa på, lite avlastning ska ju inte bli fel...

• Idis 76

God morgon!

Zynk: Jag tar gärna emot lite kaffe, känns som om jag kan behöva det!

Önskar verkligen att jag bodde närmare Stockholm.... vill oxå träffa er!

• Idis 76

Zynk: Ja det vore kul att ses, säg till bara när du kommer ut hit!!

Kerpet: Jo tack det rullar på, känner mig mestadels trött eftersom jag jobbar och har T med mig på jobbet. Hon är så snabb nu när hon kryper att jag inte har en lugn stund. Hur är det med dig då?

Fisk: Jag försöker att gå ner till halvtid nu men har ju svårt att hålla mig därifrån, vill ju att det ska funka bra. Tyvärr kan man ju aldrig få en anställd att tänka som man vill men man får vara glad om man kan få tag i bra anställda.....

Svar på tråden Visparnas tråd # 7