Inlägg från: Idis 76 |Visa alla inlägg
  • Idis 76

Visparnas tråd # 7

Pess: Okej, då ska jag prova det imorgon. Hur gammal var L när du började med det??

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Idis 76

Pess: Okej, då ska jag prova det imorgon. Hur gammal var L när du började med det??

• Idis 76

sorry för ett dubbelt inlägg...... det blev inget första gången så jag skickade igen och då blev det dubbelt.

• Idis 76

Låter intressant. T är sån att hon inte tycker om att bajsa med blöja på så jag hoppas att det ska gå lätt. Jag är ledig imorgon så det är ju en bra dag att börja på. Håll tummarna!

• Idis 76

God morgon!

Maxie: Jag tar gärna lite kaffe, har sovit ganska så dåligt i natt! Ja nog åhåller jag igång mycket men idag är jag helt ledig! Har yngsta bonustjejen hemma från skolan för hon har öroninflammation.

Jaaaaaa idag så bajsade T på pottan! Är en stolt mamma även om det antagligen bara var en tillfällighet. Såg att hon var på G så jag rusade in på toa och satte henne där!

• Idis 76

Fisk: Ja jätte kul att det kom i pottan, har faktiskt hänt två gånger idag nu, så inget bajs i blöjan än!!!

Kul att du ska jobba, vad jobbar du med?
    Själv funderar jag på att baka dumlekakor, vädret var kanon på morgonen men nu är det nästan svart ute och regnet hänger i luften så det finns inte mycket annat att göra!

Är det bara jag som har jätte problem med datorn  och FL just nu eller är det skumt??

• Idis 76

MaLu: Jag vet inte om det är Liljas recept, hittade det på nätet och dom är sååååå goda.
    Hoppas att "bonusen" slipper regn, när man gör sånt vill man ju ha fint väder.

Nej tjejen behöver inte ha sällskap, hon är 12 och klarar sig jätte bra själv men jag tog chansen att ge henne lite egentid med mig för hon har önskat det!

Kul att ni ändå kommer bra överrens du och "exet", det är ju aldrig kul att bli lämnad och speciellt som du säger för en så pass yngre tjej, huvudsaken är väl att hon går vidare. Det är ju bra att komma överrens för barnens skull för man tar ju ändå hand om dom "ihop". Jag och mamman kommer bra överrens men vi har ju inte alltid samma syn på uppfostran men det har funkat bra ändå!

• Idis 76

Jam: Känner igen det, T vill bara vara med mamma och leka och mamma tror att hon börjar att bli gammal.......

• Idis 76

Jam: Man är ju inte äldre än vad man känner sig men när man är trött så är man riktigt gammal   .......

• Idis 76

Morron!

Så var man på jobbet igen då. Yngsta bonusen fick åka hem till farmor för hon var inte helt pigg än men feberfri som tur är!

MaLu: Ja vad ska man säga, tur att man har samma uppfattning som gubben men något har väl gjort att man passar ihop antar jag!

Klart att styvmorsan ska rycka in, avskyr när dom säger att dom har pratat med mamma redan. Mina brukar säga..."har inte mamma sagt till er eller har inte mama pratat med er?"

Zynk: Jag tar gärna kaffe! Trist att hamna i en negativ spiral ... se frammåt, snart är det sommar med grillning, bad, lek i sandlådan och förhoppningsvis mera sömn!

Mirren: Skönt att höra att det inte bara är T som äter papper. Alla papper som hon kommer över ska hon sätta i sig, man kan ju tro att hon inte får någon mat av oss.

Vi har en enplansvilla så vi behöver igen grind som tur är för jag kan garantera er att den skulle stå öppen hela tiden. Har bara en liten "avsats" som är 10 cm och den tar T fart över och sen är hon på väg ut i hall och till toa...

Min T satt redan när hon var 4 månader men där var hon tidig, ville inte ligga ner och det kan ju ha att göra med att hon hade ställningen så att hon var tvungen under en längre tid.

Svar på tråden Visparnas tråd # 7