Inlägg från: Idis 76 |Visa alla inlägg
  • Idis 76

Visparnas tråd # 7

Morron!

Idag så gick vi upp kl 9 och det var helt underbart! Jobbar eftermiddag idag, nu hinner man kanske med att fixa lite hemma oxå.

Vi har ett snigelbord oxå och det är det ju inget roligt att ligga på, brukar få sätta mig på golvet med T.

Malla: Förstår om du får fullt med muskler med dina tvins!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Idis 76

God morgon!

Så var det fredag och jag hoppas att många behöver nya kläder inför helgen!!!!!!!

• Idis 76

Pess: När jag fick t att sluta att amma så gav jag henne yoghurt i två nätter och sen så sov hon och ville inte ha mera.... kan ju funka.
    Trodde att jag skulle sakna det mera än vad jag gör!

• Idis 76

Hälsade på en 10 dagar gammal bebis idag och jag måste ju säga att jag blir bra sugen på en till och när jag sa det till M så skrattade han och sa att han orkar inte en till......

Hur känner ni, börjar ni att bli "sugna" på en till??

• Idis 76

Faaaaaan hade skrivit ett långt inlägg när M matade T och när jag skulle posta så gick det inte. Man blir ju så trött. Återkommer efter en kopp kaffe...

Kramizar

• Idis 76

Zynk: Ja man kan ju bli tokig....

Pess: Skönt att det funkar att inte amma även om man måste ha mycket tålamod och sakna den mysiga närheten!

MaLu: Kul att det närmar sig, kommer tyvärr inte ihåg vad du hade för bf... Kommer ihåg hur kul det var att köpa det där första!

Ego: Idag så kommer M att åka och jobba och kommer hem först nästa måndag, alltså drygt en vecka utan honom.... Imorgon kommer bonustjejerna som vi har två veckor och är utan i två veckor. Vilken tur att dom är så pass stora att dom klarar sig själva.

Jag skulle mer än gärna vara gravid igen trots att jag inte sov på flera månader. Vi har dock sagt att det blir inga mera hormoner och ivf försök för jag tror inte att vi kommer att orka det. Om det blir en bebis såp blir det och jag håller tummarna, vi lyckades ju med T!

• Idis 76

MaLu: Förstår att du avsäger dig den helgen, har du bra kontakt med mamman?? Trodde att det skulle bli jobbigt med två veckor men faktiskt så känns det bättre.
    Att jag har tjejerna även om M inte är hemma brukar funka, vill inte krångla fast jag har god kontakt med mamman...

• Idis 76

Fy va trist det är när FL bara krånglar.....

• Idis 76

Hej på er!

Satt här igår och skrev och skrev efter att T hade somnat och när jag postade så försvann allt.... blir så trött när FL inte funkar som det ska.
    sammanfattar lite kort:

Pess: kul att det går bra mad att sluta amma på natten!!

Zynk: Jo det är min svärfar som är guld men för ca: 6 månader sedan så fick han en pacemaker efter en tid som dålig och nu är han lite rädd. men i skrivande stund så knatar han omkring i trädgården.
    Visst är det tungt när M är borta i en vecka och man har butiken men vad gör man iinte för pengar
    Jag har ju hans tjejer nu men jag hoppas att dom blir mera hjälp än jobbiga. Tyvärr så har den yngsta av dom feber och öroninflammation nu så hon blir hemma från skolan.....

MaLu: Skönt att det närmar sig med bebben!!!!!!

• Idis 76

Pess: Jag satt och tänkte på det här om dagen, undra när jag senast hade min tid....

Hur gör ni med potträningen, jag har köpt en som står på golvet så att T kan bli van vid den men hur går man vidare???

Svar på tråden Visparnas tråd # 7