Västerhaninge
Hej..
hur är det att bo i västerhaninge?? vill ha ett svar nu, vi ska kanske flytta dit och vi måste ge mäklaren ett svar snart om vi vill köpa lägenheten eller inte...
Hej..
hur är det att bo i västerhaninge?? vill ha ett svar nu, vi ska kanske flytta dit och vi måste ge mäklaren ett svar snart om vi vill köpa lägenheten eller inte...
det här är fördom
"Glöm inte att stationen brevid är Jordbro. Haninges värsta förort. Polisen varnar tom folk att vistas ute på kvällarna där. Jag skulle ALDRIG kunna bo där"
Bor själv i Handen och jobbar i VH.. Tycker vissa områden är rätt fina & lugna där med.. Men skulle själv köpa ngt mer på Ribby sidan..
har tyvärr hört ganska tråkiga saker om Ringvägen, men inte upplevt ngt själv.. Har en kompis som precis flyttat dit åxå!
Saker händer ju överallt iaf, så gillar ni lägenheten är det väl bara att köra!
caropia
Bra med svar från någon som faktiskt har erfarenhet av att bo i området :) Man hör ju så himla mycket om dessa förorter och jag tycker man ska ta det med en nypa salt.
Jag bodde 2 år i Västerhaninge. Just på ringvägen, dock iofs i hyreslägenheterna där. Jag trivdes ok i början men sen började man märka lite vad det var för folk som verkade bo där och även de när liggande stationerna tex. Jordbro och Haninge. Flyttade därifrån för 1,5 år sen och jag kan säga att jag är glad att jag flyttade där ifrån. Kan jue dock säga att skit finns överallt, men kändes väldigt centrerat över just dom områdena.
Lägg av... jag är allergisk mot härskartekniker som att kalla folk för lilla du. Diskutera med vett!!!