Västerhaninge
Hej..
hur är det att bo i västerhaninge?? vill ha ett svar nu, vi ska kanske flytta dit och vi måste ge mäklaren ett svar snart om vi vill köpa lägenheten eller inte...
Hej..
hur är det att bo i västerhaninge?? vill ha ett svar nu, vi ska kanske flytta dit och vi måste ge mäklaren ett svar snart om vi vill köpa lägenheten eller inte...
TS
Själv skulle jag aldrig flytta till Vh, om inte det var till en villa... dock ej till lägenhet, för de områdena är inte så attraktiva och det är att slänga pengarna i sjön tyvärr.
Min svärmor bor ju i bostansrätt inne på Huggavägen och det är det luuungt .
Och för att svara om ringvägen... det enda jag "vet" om ringvägen det är det jag har hört och det är väl inte de roligaste kvarteret i vh. Men som sagt, jag har inte bott där själv så det är svårt att uttala sig annat än om hörsägen.
Min kompis blev rånad när hon tom hade barnvagn med sin son med sig. helt djävla SJUKT.
Jag bor i vh och har bott här i 10 år trivs bra, bor i det som kallas svarta kärret (tror jag) och ser inga socialfall här, det är nära till skog och har alltid haft bra grannar! Min syster köpte nyss bostadsrätt i åbylund och där ska det vara bra att bo! Däremot ska man inte ränna i centrum på nätterna har hört att det är värre än i jordbro.
Kan absolut rekomendera västerhaninge finns bra förskolar också!