• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • Tidvis
    Minerad skrev 2008-04-24 22:16:31 följande:
    Kvinnan var nog ganska ond, ja. Men tyvärr får vi inte döda onda människor hursomhelst för det.
    Fååår vi inte??
    Hmm.. Nej, det är för sent för att gissa, jag är trött. Men han visste vem det var sen innan? Släkting?
  • Nyfiken gul
    Minerad skrev 2008-04-24 22:11:10 följande:
    Den här är ganska rolig, men som allt annat kan ni hitta svaret på nätet om ni letar. Vi andra kan köra "på riktigt" tills någon kommer på svaret.Mannen på tågetEn man går i korridoren på ett tåg när han plötsligt får syn på en kvinna i en kupé. Han sliter upp dörren och skjuter kvinnan. De förskräckta passagerarna lyckas övermanna honom och polisen tillkallas till nästa station. Där tar polisen vittnenas och mannens uppgifter och ringer ett par samtal. Efter samtalen kommer de tillbaka och försätter mannen på fri fot. Varför?Det finns några ledtrådar som jag gärna delar ut, men ni kan ju gissa lite först.
    Den kan jag... *visslar lite*.....     var inte så länge sedan jag klurade ut den på en firmafest...

har dubbelkollat på google och jodå jag kunde den fortfarande....

men ni andra ska få gissa ett tag tänkte jag...
  • Minerad

Han visste vem kvinnan var. Kvinnan var tidigare gift med mannen.

• Tidvis

Okej. Hade hon gjort något så hemskt så poliserna tyckte det var okej för mannen att skjuta henne?

• Tidvis

Nyfiken gul skrev 2008-04-24 22:29:35 följande:

Den kan jag... *visslar lite*.....     var inte så länge sedan jag klurade ut den på en firmafest... har dubbelkollat på google och jodå jag kunde den fortfarande.... men ni andra ska få gissa ett tag tänkte jag...
    [/citat]

vem bryr sig skrev 2008-04-24 22:39:27 följande:
    [citat]
    Den här kan jag med
    Skryt lagom
  • Minerad
    Tidvis skrev 2008-04-24 22:38:52 följande:
    Okej. Hade hon gjort något så hemskt så poliserna tyckte det var okej för mannen att skjuta henne?
    Hon hade gjort något hemskt, men polisen tyckte inte att det var okej att mannen sköt henne.
  • Tidvis
    Minerad skrev 2008-04-24 22:44:53 följande:
    Hon hade gjort något hemskt, men polisen tyckte inte att det var okej att mannen sköt henne.
    Då var de inte så smarta som lät honom gå Nej, jag ger upp för idag. Måste sova känner jag. Jag tittar in imorrn igen och ser om någon är smartare än jag (inte så svårt att vara känner jag )
  • Minerad

Äh, de har säkert hört den förr. Sov så gott!

• NeA 84

hade hon mördat nån och han var polis och skulle ta henne, men sköt henne ist?

haha....en gissning

kämpar mig ner i vikt
Svar på tråden "evighetshistorier"