• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • Tidvis

DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:30:53 följande:

Oj trodde ni ville ha ledtrådar, aja som vanligt är jag en lek blooper. Förlåt om jag förstörde leken...
    Nej, du förstörde inget. Det va ju jamex som skrev satt han suttit inne för mord på frun Hon hade ju rätt.. Bra gjort

Och, ja, jag ville ha ledtrådar

Kan ni mer såna här? Kul
  • jamex

DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:31:58 följande:

Nähe för nu måste du lura på denna...En kvinna står i en rulltrappa när hon plötsligt förstår att hennes just man har dött.Hur kan hon veta det, fast hon varken kan se eller höra honom?
    hon ser han blodiga strumpa komma förbi i rulltrappan?
  • Tidvis

DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:31:58 följande:

Nähe för nu måste du lura på denna...En kvinna står i en rulltrappa när hon plötsligt förstår att hennes just man har dött.Hur kan hon veta det, fast hon varken kan se eller höra honom?
    Hon är synsk??
  • Tidvis
    jamex skrev 2008-04-25 14:33:55 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:31:58 följande:hon ser han blodiga strumpa komma förbi i rulltrappan?
    haha
  • Tidvis

Någon annan berättade det? Det va ju bara mannen hon inte kunde höra och se?

• DOLCE FAR NIENTE

Ha ha Nej ingen blodig strumpa och hon är inte synsk.

Oc ingen berättade on stod själv i rulltrappan när hon plötsligt fattade det.

• jamex

hon var på väg till hans begravning? hon kom på att hon inte sett honom på en vecka? ooooo! NU har jag det: Han var på semester med nån annan o den andre var i affären?

• Tidvis

Då tror jag hon var lite småsynsk ändå

Hon och mannen hade kommit överens om att när jag dör så... Något. Och så hände detta något? haha, långsökt.

• jamex

.. den andre var i affären iklädd mannens kläder??

• Tidvis
    jamex skrev 2008-04-25 15:12:07 följande:
    hon var på väg till hans begravning? hon kom på att hon inte sett honom på en vecka? ooooo! NU har jag det: Han var på semester med nån annan o den andre var i affären?
    fast om hon var på väg till hans begravning så måste hon ju redan vetat Den sista gissningen kan nog va rätt. Kanske
Svar på tråden "evighetshistorier"