• jamex

"evighetshistorier"

Älskar kluriga historer som man får lista ut efter hand. Kan du nån?

Här är min:
    En man går in på en restaurant. Han beställer in albatross. Mannen får sin albatross, tar en tugga, sedan går han ut och skjuter sig i huvudet. Varför?

Man får bara ställa frågor som går att besvara med "ja" och "nej".

• Svar på tråden "evighetshistorier"
  • jamex

DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:23:59 följande:

Jag vet jag är för otålig...Ledtrådar: Dom var gifta tidigareMannen har just avtjänat ett långt fängelsestraff
    AHA! Mannen hade fängslats för mordet på sin hustru!! (double jeopardy)
  • Tidvis

Mannen har just avtjänat ett långt fängelsestraff...

Den va ny..

Han har varit i fängesle nyss?

Okej.. Bara ja och nej frågor va det.. Hade han suttit av något straff som var hennes? Bara tänkte på att hon var ond... Hon har ju gjort något elakt som jag fattat det...

• DOLCE FAR NIENTE
    jamex skrev 2008-04-25 14:25:38 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:23:59 följande:
    AHA! Mannen hade fängslats för mordet på sin hustru!! (double jeopardy)
    Hur mycket hade du satsat?

Ha ha , ja så var det och man kan ju inte dömmas för mord på ngn som redan är död.
  • Tidvis
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:23:59 följande:AHA! Mannen hade fängslats för mordet på sin hustru!! (double jeopardy)
    Ja, säkert.. De hade bråkat, hon försvann, de trodde hon var död. Han kom ut, ser henne, dödar henne.. Han har redan avtjänat straffet???
  • Tidvis

DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:28:59 följande:

Hur mycket hade du satsat?Ha ha , ja så var det och man kan ju inte dömmas för mord på ngn som redan är död.
    Va det rätt?? haha, då kan jag sova inatt
  • Tidvis
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:23:59 följande:AHA! Mannen hade fängslats för mordet på sin hustru!! (double jeopardy)
    Va bra du är!!!
  • DOLCE FAR NIENTE
    Tidvis skrev 2008-04-25 14:28:49 följande:
    Mannen har just avtjänat ett långt fängelsestraff...Den va ny..Han har varit i fängesle nyss?Okej.. Bara ja och nej frågor va det.. Hade han suttit av något straff som var hennes? Bara tänkte på att hon var ond... Hon har ju gjort något elakt som jag fattat det...
    Oj trodde ni ville ha ledtrådar, aja som vanligt är jag en lek blooper. Förlåt om jag förstörde leken...
  • DOLCE FAR NIENTE
    Tidvis skrev 2008-04-25 14:30:33 följande:
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-04-25 14:28:59 följande:
    Va det rätt?? haha, då kan jag sova inatt
    Nähe för nu måste du lura på denna...

En kvinna står i en rulltrappa när hon plötsligt förstår att hennes just man har dött.
    Hur kan hon veta det, fast hon varken kan se eller höra honom?
  • jamex
    Tidvis skrev 2008-04-25 14:30:44 följande:
    Va bra du är!!!
    *rodnar* tack!

den var rolig!
Svar på tråden "evighetshistorier"