Vita tråden del 8
Tiden går fort i goda vänners sällskap Roligt med ny tråd och fin TS, härligt somrig bild
Tiden går fort i goda vänners sällskap Roligt med ny tråd och fin TS, härligt somrig bild
Åh söta vilket hus!!! Alldeles illamående och yr efter de bilderna. Men allvarligt, vem sjutton vill ha enbart speglar i tak, på väggar you name it? Och beskrivningen, lyxigt??? Och så har man plastmöbler på utsidan?? Var är lyxen?
Tack för alla gulliga kommentarer om pres.bilden
Stopp och belägg, vad är det som händer?
mimmi har nåt psykfall som är allt annat än trevlig såg jag, kram på dig gumman!
meMen ni, stängt forum, jag vill också med fast jag inte hinner med er här så ofta mer Hur ska jag slinka in genom dörren innan den stängs?
Hjääälp!
Så där såg ju inte mitt inlägg ut innan jag postade det *mutter, mutter*
Lek att ni är alkoholpåverkade när ni läser
Jättefint Mia!
God kväll
Måste ju lusläsa ikapp för att se att ni inte hade stuckit iväg
Tråkiga jag vill inte ha nån morsdagspresent av mannen Har aldrig velat ha, av barnen ja tack, men mannens mamma är jag inte så han får inte köpa
Brukar hitta på nåt mysigt tillsammans allihopa istället. Gåvor gillar jag bäst när de kommer oväntat
Snart får jag nytt kontor på jobbet, har först sprungit omkring och tittat på lite olika inredningar på stan idag och sen ritade jag och en kollega upp själva och ringde efter snickare som kom och tittade och mätte, hoppas på att få offert snabbt av dem Roligt att det börjar hända nåt där åtminstone, här hemma händer det inte så mycket precis, åtminsonte inte lika mycket som jag vill...
Vanilj: Stor kram till dig!
Godmorgon!
juliah har ni så varmt redan? *avis* Låter som ni kommer att få en skön dag
Här ska jag strax börja städa, mina torsdagsstädningar fungerar inte när jag jobbar, är alldeles för trött för att orka med det på kvällen. Sen ska vi och handla lite och grilla ikväll, blir nog lite vin här med
juliah för din skull kan jag grilla lite korv Men annars blir det Nisses biffar, finns en liten matbutik kanske 2 mil härifrån som säljer helt fantastiskt goda biffar, marinaden är en dröm. Biffarna bara smälter i munnen på en. Sen blir det nog en hel massa grönsaker. Och kanske, kanske blir det senare pannkakor stekta i en Muurikka panna, det är mums! Barnen älskar det
Förresten kom jag på att jag nog bara suttit här i min ensamhet och följt med hur ni hade det på resan er. Tror ingen som läst om den inte hade önskat att de fått vara med, det kallar jag morsvila