• LCroft

Vita tråden del 8

Videli: Då var det nog Rori, hon bor där Men det är inte så långt ifrån var jag bor heller Min morbrors fru kommer därifrån, men själv har jag inte varit dit sen jag var barn, borde kanske åka ut och köra nån dag för alla pratar om hur vackert det är där!

• LCroft
    juliah skrev 2008-07-04 20:02:01 följande:
    Men åååå söta, tack! Jag har en simpel kamera utan finesser, Canon Ixus 40.
    Va? Jag har likadan kamera och jag får bara dåliga bilder och det kan ju aldrig bero på fotografen Elles garderob är underbar! Måste gå och titta vad ni pratade om, hade missat helt och hållet

Mia hade shoppat fin, fina saker med!
    Videli skrev 2008-07-04 19:57:42 följande:
    Jaha var det Rori...Ja det var otroligt längesen jag oxå var där. Min mamma o hennes släkt har ju kvar sin gård i Storbacka, och allt jag mins som lite är hur vackert det är runt omkring där...Men är bjuden på bröllop där nu i aug, men vet inte om vi hinner åka dit. Vi ska ju flytta precis då
    Hoppas ni hinner komma hitåt trots flytt och allt! Ni kan ju ta er en sväng förbi lilla Jakobstad samtidigt, jag lovar att bjuda på fika
  • LCroft
    Videli skrev 2008-07-04 20:09:45 följande:
    LCroft,Jaaa om vi hinner då hör jag av mig. Har släkt även i Jakobstad oxå, hahaha känns som man har släkt i hela världen...
    Har du? Nämen vad kul Kanske det är nån som man känner till, tycker de flesta känner alla här. Tror jag är väl en av de få som inte vet vad andra heter, är fruktansvärt dålig på namn. Men ansikten brukar jag för det mesta känna igen
  • LCroft

numberone: Åh, nu blir jag ju alldeles knäsvag, vilken liten underbar liten tös ni fått! Och så skönt att höra att allt låter så bra. Nu får ni njuta ordentligt av att vara hemma och mysa  Kram!!

Bea, Bea, Bea... nu sitter jag här och snörvlar och ser knappt vad jag skriver *blödiga Nilla* Så vackert du skriver igen en gång... Jag väntar fortfarande på din bok Skrattande

*fortsätter läsa ikapp*

• LCroft

Kajsa: Grattis på födelsedagen Jättesöt kudde du hade sytt igår!

Bea: Vilka underbara kuddar du sytt, kliar rejält i mina fingrar nu och jag som sitter på jobb Din svärmor kommer att bli överlycklig! Hoppas du får nåt svar på varför svanskotan bråkar på med dig och får lindring för dina besvär!

Anton: Lycka till! När vattnet går så behöver det inte komma massor, utan det kan sippra ut lite och det kan även sluta det beror bara på hur stort hål det kommit på hinnan, hur barnet ligger, täpper det till med huvudet eller ej. Vatten bildas nytt hela tiden så utan blir inte den lilla (Med 4 timmars mellanrum tror jag nästan det var om jag inte kommer helt fel ihåg) Hoppas det sätter igång nu, en undersökning var de rotar om lite hade ju kanske inte varit helt fel. Många gånger sätter det ju igång när det blir retat där nere.

• LCroft
    Beatrize74 skrev 2008-07-10 10:50:19 följande:
    Tackar vännen! Har du haft din semester redan, eller ska du ha senare?
    Semestern har varit och farit, tillbringade den med en sjuk Ida största delen på sjukhuset. Men vädret var ju inte det bästa i vilket fall som helst så det gick bra Nu jobbar jag bara till kl 14 på dagarna så det känns ju nästan som semester det med
  • LCroft

Kajsa vilken läkare du varit till Fast han är inte värre än mannens arbetsplatsläkare, kommer de in med hosta vill han gärna pilla där bak Undrar just varför mannen undviker honom? Så fint det blev med bänken och staketet vitt!

Bea: Stukat svanskotan!? Fy bubblan! Hoppas du snart är bra igen.

Fluffis: Hon var inlagd i ett dygn ungefär men sen var i några dagar 3 gånger per dag och gav antibiotika i kanylen hon fick i handen. Det var uvi som hade gått upp i njurarna Så nu äter vi antibiotika ända tills 21:a åtminstone, då ska vi på njur ultraljud så får vi se vad de säger efter det. Men nu mår hon ju bra iallfall och det är huvudsaken

Nu har jag klar Idas leksakskista Fick en illrosa gammal kista av svärmor, allt annat än fin och i gott skick, men med lite vit färg och lite text blev den rätt så charmig

• LCroft
    leksakslåda 002.JPG
    Gammal kista

Som synes är den inte i bästa skick men den får duga tills jag hittar den perfekta Och nej, här blev det inte piffat, leksaker som svämmar över Hemlis
  • LCroft
    Kajsa 77 skrev 2008-07-10 16:35:41 följande:
    hihi, en del läkare är nog sadister! Tack för berömmet också!Kul att se dig! mår dottern bra nu?
    Jo tack. Busar på sin vana trogen igen *pust* Skrattande
Svar på tråden Vita tråden del 8