• juliah
    Sylt skrev 2008-04-28 21:10:34 följande:
    ... det går rykten om att en av tjejerna har en sambo som är militär o van vid väldig ordning o reda....
    Tacksam om jag får en plats att sova på, lite gröt t frukost. Att sova utan 3 par ben på mitt huvud och armbågar i ryggen är guld värt.

Lcroft, underbar ny pres!
  • juliah
    Malins, våra hantverkare tycker att vi har det för vitt härhemma Skrattandeoch skumma bjälkar i taken.
    Jag tumlar vinterhalvåret, torkar ute nu. Har en utdragbar ställning, ganska fin som jag torkar textilier på som jag inte vill tumla.
  • juliah

Godmorgon!

malins, menar du alltså ställningen som jag har i tvättstugan? Fixar bild, tror att jag har ngn suddig i datorn.
    Härligt med resan!

Mia, men ni kan väl få lämna tillbaks stolarna?

Idag ska jag förbereda hem, barn och mig själv inför min frånvaro Skrattande Måste skriva lite listor till maken *kontrollfreak* bara för att det känns bättre då, sen om de följs är saksamma hihi.
    Känns lite pirrigt att vara borta hemifrån faktiskt.

• juliah

malins, ja jag har slutat amma helt, det gick smidigt tycker jag. E dricker välling runt 4 snåret.
    Det ska verkligen bli otroligt skönt, bra för mig att få längta efter barnen, bra för maken att få ta hand om barnen.

• juliah
    malins79 skrev 2008-04-29 11:31:46 följande:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60090385Är det någon här som har denna strykbräda? Är ni nöjda eller är det bättre/lättare att stryka med en vanlig strykbräda?
    Japp, vi har en sådan i tvättstugan. Fråga mig inte om den är smidig för jag har inte strykt på den ännuSkrattande
    Har finfin i trä från isabelal smith, vill också ha två. Så fort det blir mer ordning i hela gästhuset kan bägge barnen vara med mig och då blir det enklare att spendera mer tid där.

mia, ok. Men fick ni inte kompensation redan eller är det jag som är virrig? Trist hursom.
  • juliah
    LinaoMatilda skrev 2008-04-29 12:28:07 följande:
    Hur går packandet Julia?
    Packar faktiskt just nu. Aningens skönt att lägga fokus på egna kläder istället för blöjor. Noell provar klackskor och blusar Skrattande 
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 12:28:46 följande:
    Hej Julia!Om jag ber riktigt snällt kanske du skulle vilja göra en liten lista över butiker som är värda ett besök på din resa till Danmark?Jag kan säkert få med familjen på en liten semestertripp till Danmark men maken brukar tröttna ganska fort när det gäller shopping. Därför vore det bra om man kunde hitta smultronställena direkt !
    Självklart, vi får göra en lista på guldkornen så kan de som har planer på Danmark ta del av den.
Svar på tråden Vita tråden del 8