• juliah

Vita tråden del 8

Godmorgon tjejer!

Så roligt med fina bilder enji!

Förstår dig lillafruluva, hoppas vädret blir fint till helgen!

Torsdagsstädning hemma hos oss.

• juliah
    Anke skrev 2008-05-08 10:28:03 följande:
    Måste man alltså vara aktiv och "synlig" för att få vara med i tråden? Jag läser denna tråd många gånger om dagen. Jag gillar den för att den är vacker och inspirerande, men jag har aldrig något att tillföra. Dom gånger jag skriver eller ger tips om något, så är det aldrig någon som svarar ändå, så jag har slutat med det.Jag har inte tolkat detta som ett medlemsforum, utan ett forum för inredning.
    I denna tråden är precis alla välkomna, detta är ju ett öppet forum!
  • juliah

Truffles, superfin blomlåda, spar den bilden för framtida snickerier.

Ang. morsdag. Jag ska köpa en present till mig själv Skrattande Visar sen vad det är.
    Jag uppskattar mer en mysig dag då vi kanske gör något som jag tycker om än en present. Tycker alltid att det kan bli lite krystat med morsdag, alla hjärtans osv. Presenter tas gärna emot året runt, och oftare Skrattande

Tack livet från den ljusa sidan! Just detta numret var sisådär tycker jag men Lantliv är verkligen en underbar tidning.

• juliah
    JagOchHan skrev 2008-05-08 15:06:58 följande:
    kanske skulle lägga med bloggadress oxå då www.dontletthebedbugsbite.blogspot.com
    Åhååå, vattenmelon. Gud så smarrigt, den smakar bäst med fetaost en varm sommardag, mums!

Sylt, synd att du inte fann det rätta bordet. Men ett runt är säkert jättefint det med.

Nu har jag beställt min morsdagspresent, när är den stora dagen egentligen?
  • juliah
    JagOchHan skrev 2008-05-08 15:22:24 följande:
    juliah - jaaa och det var en sådan med riktig sommar smak fetaost och libabröd... *dreggel* 25 maj är väl morsdag om jag inte minns fel.Kanske ska försöka tänka ut nåt till mamsen...
    Låter underbart! Libabröd, menar du libanesiskt pita?
    Ok, 25 är ganska snart. Ska kika efter present till mamma jag med.
Svar på tråden Vita tråden del 8