• Peak

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-04-28 20:38:18 följande:
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/158362blev visst lite fel.
    åh herregud, VILKA bor där?? Hur står de ut? Vi sitter här på jobbet och bara skriker rakt ut!
    malins79 skrev 2008-04-29 11:31:46 följande:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60090385Är det någon här som har denna strykbräda? Är ni nöjda eller är det bättre/lättare att stryka med en vanlig strykbräda?
    vi har en, fast mot vägg (lite luft emellan är det ju...) lite kort känner jag att den är mot vad man är van vid...men jag gillar den!
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 14:06:18 följande:
    Grattis jea!Min make har inte ens en susning om vem Leila är
    min har det nu! Hans jobbarkompis visste vem Leila var men inte vad hon gör typ, han slår alltid på tv:n när hon är med och suktar, hon är så fin tycker han! Min sambo pratade om det goda hon bakade och den andra bara jaha vad bakde hon??

Torkvinda i trä - är det bara Bruka som har (om de ens har?)
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    nublu skrev 2008-04-29 14:52:46 följande:
    Peak: Det är uppenbart att ordet "brön" har flera betydelser.
    hahahahaha

Ingen som vet vart man kan köpa torkvinda i trä?? Fundersam
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    Camilla R skrev 2008-04-29 19:30:17 följande:
    På BrukaDesign har jag sett (och suktats) sen hittade jag även här: www.edbladco.com/products.php&subcat...
    ja vad kostar brukas??

Googlade och det pratas om en i trä på Coop - ingen som sett? Och pris på den?
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak

förresten är det nån som har en omröstning med olika alternativ i sin blogg som man kan kolla på?

♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    nublu skrev 2008-04-29 19:54:45 följande:
    Blogger har ju ett sidelement som heter just omröstning. Den har jag använt och den funkar bra.
    ja jag såg det när jag kollade på sidan hemifrån och det verkar ju funka, sen ska jag bara gå och fota huset med fin färg! Så kan ni få rösta sen!

Nu är jag lite hyperaktiv och letar jobb/utbildningar igen - är nu inne på flygledare (komprimiss - drömyrket är ju Pilot ) Ingen som jobbar som det här??
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    Kaktus76 skrev 2008-05-02 14:03:25 följande:
    fint! Funderar du på att starta eget?
    drömmer är nog mer rätt ord Sugen på inredning och även för barn då, gärna lite som en blogg som finns...ngt med Alice...att måla/renovera lite möbler, fixa lite själv och så nytt osckå!

Kanske ska gå och köpa en trisslott idag
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    Truffles skrev 2008-05-02 14:56:11 följande:
    Peak, har idag länkat till dig i bloggen, visat på olika inspirationskällor till vårt kök. medvitaknutarpalandet.blogspot.com/2008/05/in...
    Oj vad kul! Tack (måste nog ta en ny bild, kolla in fläkten )
    Kaktus76 skrev 2008-05-02 14:24:41 följande:
    Ja drömma är ju inte helt fel....har också en dröm om att öppna en inredningsaffär här på gården i vårt uthus....men det tar nog stopp just där vid att  drömma  Men som du skrev,man kanske ska kila iväg och köpa en lott2 små nya inlägg i min blogg förresten. Välkomna in!!www.nutresnartfyra.blogspot.com
    Men kan du inte köra på då? Jag tror på dig! Och dessutom inga dyra lokalhyror! Saker kan man alltid bli av med på ett eller annat sätt om det inte funkar!
    LinaoMatilda skrev 2008-05-02 19:47:37 följande:
    Peak: Vilken fin butikslokal! Kan tänka mig den full av härlig inredning, eller barnkläder!
    jo den är rätt bra som butikslokal, men nackdelen är att den inte ligger "mitt på stan" min sambo tycker den är "för långt bort" men jag tänker att söker man ngt speciellt så kan man ta sig en bit...rätt/fel?
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    MildaMaränger - Såg de fina barnstolarna i din blogg! Vart har du fått tag i dem?

Och någon som har sett pinnstolar för barn att köpa någonstans?

Eller trästolar, omålade billiga, tänkte måla dem och piffa till dem, men stolarna får inte vara så dyra, hittar på sidor på nätet för typ 300 kr och IKEA verkar inte ha några bra!?
    ♥ Lowe mitt allt ♥
Svar på tråden Vita tråden del 8