• Peak

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-05-15 11:41:06 följande:
    Peak: Tråkigt med stolarna. Såg i en blogg att det var någon som också köpt dem och då var de vingliga och blivit gula där också, de hade visst fått kompensation tror jag.
    åh kommer du ihåg vilken? Men Miamariah hade fått 300 kr som de föreslog till mig också så det verkar vara standard. Men har skrivit till konsumentbyrån i stan nu för att höra vad de säger, men de svarar väl om "hundra år" typ...
    Anton2005 skrev 2008-05-15 11:48:08 följande:
    Ha ha kul att höra en till som är vagngalen. Min sambo trodde nog bara att det var jag. Anton hade oxå 4 vagnar innan han blev 1 1/2 och sambon han svor över det där men jag lyckades övertyga honom att man faktikt behövde olika vagnar till olika tillfällen. Och idag är sambons bror i USA för att hämta hem våran Bugaboo
    ja men nu är det lugnt på den fronten! Hittar ingen jag gillar längre...så jag har en jag inte gillar...knäppt va!!
    Enji skrev 2008-05-15 12:10:36 följande:
    10 vagnar...  usch, jag tycker det är ett dyrt inköp med vagnar. Vi köpte en vagn som vi drog med oss till Paris... den passade inte där så vi fick köpa en ny. Den har även nr2 haft. Sittvagn har vi haft en som använts VÄL! Kanske dags med en ny
    jag har tjänat på alla vagnar jag sålt!! Har köpt från Tyskland och sedan sålt dem med förtjänst här hemma! En var iofs oanvänd men de andra använde vi!
  • Peak
    lasseliten skrev 2008-05-15 14:55:48 följande:
    Numberone - jättefint! Verkligen snyggt! Peak - hade inte Frupuffen köpt stolar från Ellos som gulnade? Min feberhjärna kan ifs komma ihåg fel...
    ska kolla
  • Peak
    Miamariah - va ska den flagna också! Förvånad

FruPuffen - har du också stolarna från hel..nej jag menar Ellos? Jag är inte inbjuden hos dig så jag kan inte kika runt om du har nån bild på den...

Nä nu ska jag gå och träna på gymet Cool
  • Peak
    Lynn84 skrev 2008-05-15 15:32:38 följande:
    Hej allihopa!Jag har inte hunnit läsa nått på ett par dagar men ska kika bakåt lite. Wiktor anlände i lördags kl. 02.14!Han vägde 4278 gr och var 51.5 cm lång.En liten bild på vår fina prins ska ni såklart få se.....Kommer i nästa inlägg!Ha det gott!
    Grattis!  Så söt!!
    Camilla R skrev 2008-05-15 15:33:47 följande:
    Torkvindan som jag såg på Bruka fanns endast i TEAK, där fanns den i två storlekar 798:- och 998:- vill jag minnas att det var. Den lilla är i mitt tycke för liten..
    ja så var det nog! Hon som var i butiken var bara där ibland och hade inte riktigt koll, men såg den lilla i teak och den var ju till barn typ Får bli den vita ändå.
    numberone skrev 2008-05-15 16:14:56 följande:
    Tack va roligt att ni tyckte den blev fin....blev själv väldigt nöjd... Ska åka in till stan i morn och köpa en bättre penna + en bit träplanka, kanske kan vara kul att även ha lite bredare på något, detta är 95mm.För att ni inte ska tro att jag har en underbar handstil så förklarar jag lite mer ordentligt...1. Letade upp ett fint teckensnitt och skrev ut texten2. Vände på pappret och satte det mot ett fönster så jag kunde fylla i bokstäverna spegelvänt med blyerts (på baksidan).3. Tejpade fast pappret på rätt håll på plankan och fyllde i bokstäverna.4. Sen fyllde jag bara i blyertsspåren som blev på plankan med en penna som torkade fort.
    jag brukar ha kalkeringspapper, men det funkar kanske lika bra att rita på baksidan!?
    Vad har du för penna??

13 år emellan - Grattis till jobbet  (bokstavligt talat då...med tanke på bilden)

Smultron - jättefin stol och dyna!! Kul med beställningar, men som du säger det är ju mycket jobb. Jag gör ju tavlor ibland och de man känner får dem billigare...så de tjänar man ju just inget på! De som beställer, har de egna stolar eller köper de allt från dig?
    malins79 skrev 2008-05-15 21:22:49 följande:
    Ok, verkar inte vara något att satsa på om man läser dina negativa sidor.Jag är 29år och vet inte vad jag vill bli när jag blir stor  Känner att det skulle vara kul med ett yrke alt någon egen verksamhet.
    känner likadant!! Vad 17 ska man bli? Jag blir ju 29 i okt så jag tycker jag borde ha kommit på ngt nu! Vill ju så gärna ha egen butik, men när man tänker på hur mycket man måste sälja för att kunna få en lön...
  • Peak
    Kajsa 77 skrev 2008-05-16 08:38:07 följande:
    Tusan också! Vi har haft inbrott i bilen inatt. De har gjort ett hål i dörren och snott Airbagen och GPS:en. F-n också! Sitter hemma och väntar på polisen. Kan inte åka till jobbet...
    va kan man sno airbags?? trist hur som helst!!!
  • Peak
    lasseliten skrev 2008-05-16 11:13:14 följande:
    peak - hittade en rabatt på 30 % på rabattkod.se . Inte helt solklart på L sida var man skriver in rabatten men tror det dök upp en ruta högt upp till vänster. Först när jag flyttade kuddfodralen till varsin korg som den dök upp. Beställde 4 saker. Kanske hade det något med antal att göra...smått febrig igår kväll så jag kan ha missat nått jfs Vad ska du beställa? *nyfiken* Jag beställde 2 kuddfodral, en tröja och ett par blå converse till sonen
    blev utloggad så nu försvann ett par t-shirts jag tänkte till Lowe, en med ett par skor på och en med hörlurar - hittar dem inte igen! Annars hittade jag adidaskläder, och tröjan du köpte var fin! Men hittar ingenstans att skriva in koden!
  • Peak
    lasseliten skrev 2008-05-16 11:56:12 följande:
    www.laredoute.se/ListPage/ListPage.aspx... hittade dem under nyinkommet.
    åh tack! Ja jag hittade vart man lägger in koden nu! Tack!
    Men har de inte lite skumma storlekar? Lowe har 86 för det mesta nu...men vad ska man ta...måste nog gå och kolla hur adidaskläderna ser ut i nå´n butik innan jag beställer! De finns väl inte i 94!?
Svar på tråden Vita tråden del 8