• Peak

Vita tråden del 8

mimmi006 skrev 2008-05-07 20:09:58 följande:
    Tack! Jag är inte  rädd, mer förbannad att folk utnyttjar anonymiteten för att skriva obehagliga inlägg till andra. Men jag har ipadress, så jag har rätt bra koll. Kommer få ännu mer information.
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Skönt ändå att du fått veta vem det är...det trodde han nog inte!! Och vad PINSAMT för honom! Hoppas han skäms nu!
    Kram på dig!
  • Peak

funderar på att sy en sänghimmel (med hjälp av mamma) tänkte köpa en på IKEA, men gillade inte färgerna, men vad har man som "ring" upptill?

Och har inte S&S kvar det ljusblå tyget med vita prickar?? Hittar inget...

• Peak
    Mufflon skrev 2008-05-08 10:40:38 följande:
    Tror det blir jättebra!! Har ett liknande tyg i R:s rum i hennes sänghimmel med små röda hjärtan på  
    kikade in för att se om du hade bild Har du sytt själv?
  • Peak
    mimmi006 skrev 2008-05-08 22:40:03 följande:
    Tack för allt stöd, ni är underbara! Jag undrar om det är nån som har koll på hur man spärrar av en ip-adress från sin blogg?
    hur fick du veta vem det var till slut?
    Memoria skrev 2008-05-09 09:01:34 följande:
    Camilla R: Tänkte om du skulle ringa till dem och be dem skicka en till dig. Annars får du säga till om du vill att jag går och köper kaffe!
    vad är det för bok nu igen??

Ang bloggarna, ska vi lägga den i det nya forumet??

Hur funkar det när man köper saker när man har en butik till andra? Som någon nämde att hennes kompis har butik och kan köpa saker då till henne...
    Frågade om detta i en företagartråd och nej nej det gick inte alls! Inte köpa in saker till sig själv eller andra utan alla får betala butikspris!? Men det tror jag inte på...en som äger en butik i stan med brukasaker har tydligen BARA bruka hemma och iofs kanske man har råd med det då om butiken går bra, men ändå!? Hur gör man?
  • Peak

åh mitt favotitämne - vagnar!

Jag funderar på om jag kan ta hem en UJ från USA, ska se om en kan hjälpa mig att få den skickad från USA och hit, då blir den billig iaf!

• Peak
    malins79 skrev 2008-05-11 18:16:57 följande:
    Jag köpte två pallar från Ellos, de som säljs tvåpack, efter en dag ute gulnade de. Ska skicka tillbaka dem, väntar bara på en returnota.När de stod inne var det ingen fara men ute i luften gulnade de direkt.
    jättekonstigt!!
    MiaMariah skrev 2008-05-11 21:26:49 följande:
    Peak - *suckar över Ellos* Usch vad tråkigt, vänta ska du se så gulnar säkerligen fler för det har det gjort för oss och färgen flagnar. Vi betalade 199:- för våran så just därför tycker jag vi gjorde en bra deal - ska be pappa om tips hur jag ska piffa till den. Jag mailade Ellos och maken pratade även med dem på telefon.
    mmm, trist! De kanske kan skicka 2 nya pallar iofs och sen ge rabatt ändå för jag måste verkligen måla om dem, de är ju jättedåligt målade!! Ska även nämna att de inte får ta bort kommentarer, även om de är negativa!
    Kajsa M skrev 2008-05-11 22:15:24 följande:
    Det är lillan som blivit mkt sämre. Vi sitter med henne hela nätterna nu. Hon får inte luft.
    åh vad jobbigt! Kramar till er!
Svar på tråden Vita tråden del 8