Inlägg från: Sussi N |Visa alla inlägg
  • Sussi N

Vita tråden del 8

Hej, hej,
    antar att ni som varit ute och rest haft det underbart?
    Skicka precis ut ett vita hem mail, men undrar om jag gjorde rätt???
    Kan ngn bara kolla om dom fick "Himla"mailet??

• Sussi N

Hej på er!
    Nu var det hur länge sedan som helst jag var här på FL, märkte att mitt plus tagit slut så det är nu uppdaterat igen.
    Har läst bakåt lite och sett att ni varit ett gäng i Sthlm...undrar om det var ni som var på Årstiden i fredags när jag var där??
    Själv har jag precis handlat på country by mail, det blev fina berlocker till mina smycken.
    Igår fyndades det en ljusrosa tunika från Gossip, har inte fyndat till hemmet på länge( ja, just det en buddha på Årstiden då..) då jag känner att jag vill absolut inte ha in massor av småkrafs hemma och det som verkar finnas på reorna nu är tingeltangel och ljuslyktor.
    Kom precis från Vita Hem och Indoori och det var det ända som fanns där.
    Nu skall jag läsa bakåt.

• Sussi N

Ha,ha, det var därför det bara fanns krafs kvarFlört

• Sussi N
    Mammatilltretroll skrev 2008-06-30 17:52:19 följande:
    Är vår soffa ett hopplöst projekt eller?
    Absolut inte,
    personligen skulle jag hålla mig till vita överdrag, kanske sängkjolar som är veckade för det lantiga stilen du ville ha och sedan blanda upp vita kuddar med mönstrade, tycker om dom från Green Gate.
  • Sussi N

Spännande med alla bebisar som väntas komma när som helst.
    Lycka till på jobb intervjun.
    Vilka underbara hus ni köpt, måste lännas fantastiskt.
    Längtar själv efter hus och kanske, kanske har ngt på gång...vågar inte säga ngt ännu.
    Själv skall jag gå och jobba, har haft semester i 2 veckor och ska nu jobba 2 och ha semester igen.
    Det ska bli rätt kul att jobba då värsta rea hysterin är över, kanske själv kan fynda ngt.
    Sitter och väntar på en man som seglar Gotland runt och höll på att sätta kaffet i halsen då jag såg att det brunnit på en sån båt som hans seglar på, nu var det inte hans och de ombord var alla oskadda.

• Sussi N
    Tjock kulan skrev 2008-07-01 09:02:22 följande:
    Jag blir galen, har letat runt på nätet efter en liten födelsedagspressent till en vännina som fyller år men hittar inget fint som jag kan skicka ner till henne i ett paket. Någon som har tips på något bra att skicka via post till en födelsedags tjej? Surfturf: Vilken tur, usch jag hade blivit helt galen av oro innan jag fått tag i honom och hört att allt var ok.
    Har inte fått tag på honom han seglar fortfarande, har bara läst på hemsidan och på nyheterna....
    Jag skulle gå in på countrybymail och hitta ngt att skicka till henne, tror dom har paket inslagning också.
    Beställde själv därifrån och det gick snabbt och enkelt.
  • Sussi N

Godmorgon flickor
    och grattis MM på födelsedagen.

Intressant ämne Bea, jag vet precis vad du menar, händer mig själv rätt ofta.
    Jag arbetar med inredning och mitt uppe i alla saker och märken som många här gillar
    och vet själv hur "mätt" jag blir fort på saker och ting.
    Dessutom blir jag bara mer och mer kräsen, vill bara köpa saker som jag vet att jag blir ensam om.

• Sussi N

Bea: det är nästan så... jag har inga tavlor (i en 4:a) för att jag inte hittat ngt motiv som jag känner att jag tycker tillräckligt mycket om för att vilja se det varje dag, ytterst få prydnadssaker, mest snäckor och stenar!!!! eftersom jag även där bara har saker framme som jag tycker otroligt mycket om och får mig att må bra varje dag jag ser dom.

Gardiner "stör" så det är tunna vita hissgardiner som enbart finns för att sila ljuset....

En matta i hela lägenheten och den är hemsläpad med all min kraft och vilja (väger hur mycket som helst) eftersom det är den finaste mattan jag sett och efter det duger ingen annan...

Ja, som ni hör blir man lite knasig.

Men eftersom dettta är mitt/vårat hem så lever och inreder jag efter hur vi vill ha det för att må som bäst hemma, inte efter hur det ser ut i andras ögon när dom kommer och hälsar på och vi skall "visa" upp vårat hem.

• Sussi N

Oj, vad barsk jag lät i mitt inlägg, det var inte alls meningen...Förvånad

• Sussi N

En vacker dag skall jag ha ett överkast från www.annao.se handplockade och finns 1 av varje... tycker att dom är såååå vackra,
    skall nu hasta till jobbet,
    ha en mysig dag alla.

Svar på tråden Vita tråden del 8