Inlägg från: Sussi N |Visa alla inlägg
  • Sussi N

Vita tråden del 8

Bea: Visst kan du kakla i fönstret, superfint.
    Juliah: En Smeg, vill oxå ha!!

Magu: Jag skulle inte blanda svart och rosa, där emot svart/vitt , rosa/vitt eller brun/rosa.
    Det kanske bara är jag men jag kan inte ens blanda svarta och rosa kläder??
    Möblerna kommer bli jättefina vita, en matta kanske i lantlig stil??
    Kolla igen folks bloggar här så kommer du få hur mycket inspiration som helst, alla är superduktiga.

Gulligt samtal Bea.
    Här är det mer: Lägg på luren du har pratat i timmar, snart får du betala räkningen själv = 2st tonårs döttrar.

• Sussi N

Hanna E, förstår att det känns jobbigt, men försök ha en mysig dag ändå, hoppas du är kvar i husvagnen så du kan få lite ompyssling.

Bea: har ni fint väder? Då kanske en lyxpicnic för dig och mannen kan vara ngt, boka in er på massgae eller ngt innan? Vardagsmat tips till dig är spansk tortilla i stekpanna, du hade gaslåga väl? Ha kallskuret till den, supersmarrigt.

Pysselkväll låter jättemysigt.
    Min 16 åring ville pärlpysseldag idag, men tyvärr jobbar jag så det får bli torsdag eller fredag.

Är inte sugen alls på att jobba idag efter att sent igårkväll fått en utskällning av en kund på ca 45 minuter som hette duga...
    Jag är inte den som har svårt att svara tillbaka, men det är jättejobbigt när man står som personal och måste välja sina ord och beklaga när man bara vill be människan fara åt h....., ja ni fattar!?

• Sussi N

Hej alla på kvällskvisten då har jag blivit med blogg...
    finns på sussisvarld.blogspot.com
    Hoppas det är ok att jag lägger in era bloggar som favoriter där om inte så inboxa mig.
    Ha en mysig kväll

• Sussi N
    Anton2005 skrev 2008-07-10 07:37:19 följande:
    God morgon! Här gick vattnet kl 03:33 i natt och jag har varit uppe och väntat på värkar men det händer ingenting. Trodde det skulle sätta igång direkt när vattnet gick men inte det inte. Ringde förlossningen som tyckte jag skulle komma på undersökning runt 8. Nu hoppas jag verkligen att lillen vill titta ut idag.
    Men så spännande, antar att du är på undersökningen nu, håller tummarna för dig idag..

Tack snälla ni som kikat och kommenterat min blogg, som jag sa är jag nybörjare så jag vet inte om jag kan kommentera tillbkaka eller om jag gör det på era bloggsidor?

Idag och imorrn är jag ledig, ska bli helt underbart, sen jobbar jag helgen för att på måndag ha semester, TJOHO

Nu måste alla hålla tummarna för mig, har världens mest spännande byte på gång, det kommer en kvinna och tittar på vår lgh i eftermiddag och jag är så pirrig.
    Lovar att berätta senare om hennes objekt, men tror att allt går fel om jag pratar för mycket om det nu....Flört
  • Sussi N
    Kajsa 77 skrev 2008-07-10 13:48:56 följande:
    Miamariah och JuliahTack sötisar!Bea - Jag förstår precis hur du tänker! Det är lite känsligt det där! Tänk när jag sökte hjälp hos läkaren för kraftig halsbränna. Fick träffa en ung snygg manlig läkare. Och vet du vad han gjorde? Han skulle absolut undersöka ändtarmen med sina fingrar! JÖSSES vad pinsamt. Och det hela blev ju inte bättre av att det var fel vecka.
    Men du skämtar??
    Det du Bea, får se om du slår den??
    Ha,ha,ha jag dör vad roligt.

Juliah: Har du ingen där som hjälper dig packa och bära möbler?
    Jag som är ledig idag och imorrn och inga barn hemma och bara kostar en kopp kaffe då och då som bärare.

Som ny i bloggvärlden tog det mig halva fm att knåpa ihop text och bilder men nu finns det där...
    Tack Bea för hjälpen och tack ni andra som kommenterade igår.
    Vet fortfarande inte om jag kan svara på kommentarerna direkt i bloggen.
    Hur gör ni?
  • Sussi N

Han kanske skulle känna om det bränndes åt det hållet också, inte bara upp i halsen...SkrattandeSkrattande
    Nä, stackars dig.
    Otroligt vad fina möblerna blev, jag tjatar om tårtan igen, men hoppas verkligen att dom hinner torka så att du hinner få en fika i solen idag.

• Sussi N

Kajsa: om du klickar på min besöksräknare så kommer du dit, skapa ett konto och läs i min gästbok hur du får in den i bloggen där Bea har förklarat det jättebra.
    Funkar det inte hojta till för nu vet även jag hur man gör...

• Sussi N

Oj, det gick fort, hon rusade genom lägenheten på 3minuter, frågade ingenting och sa bara hmmmm, den är fin jag hör av mig så var det över....
    Kajsa vad konstigt att den inte känner av besökare, det var jag inte alls hur det kan komma sig.

Svar på tråden Vita tråden del 8