Vita tråden del 8
Samma sak hos mig, 0 besök just nu och 18 18 totalt....dom måste ha ngt knas på räknaren
Samma sak hos mig, 0 besök just nu och 18 18 totalt....dom måste ha ngt knas på räknaren
Vad mysigt det såg, Fru Puffen.
Malins: irriterande med tvättmaskinen...Vakre Hjem är kul att bläddra i då och då, lite för Shabby för min smak men ändå en bra inspiration.
Godmorgon i tråden.
Lite trött då jag/vi satt uppe och väntade på att ena dottern skulle komma hem igårkväll (hon kom punktligt tiden som vi satt), skulle inte kunna lägga mig innan jag vet att hon är hemma och vi sagt Godnatt.
Sverige är underbart med sina föräldradagar tycker jag, vi kunde vara hemma tills stora dottern var tre år och började lekis och då var lillasyster född så totalt 5år levde vi på föräldrapengar.
Diskutionen om små barn på dagis, syskon på dagis när föräldrar är hemma med bebis osv. skall jag inte ens ge mig in i...och den är ändå helt OT, men det är ngt som kan få mig att se rött...
Såja, här är det iallfall rätt skönt väder.
Jag och dottern skall åka ut till mina föräldrar idag, plocka lavendel och pyssla.
Mannen kommer efter jobbet så vi stannar på middag.
Jag skall ta med kameran och fota, dom har så fint hemma och i sin lilla trädgård, så det får ni se i bloggen en annan dag.
Idag handlar inlägget om ngt annat: sussisvarld.blogspot.com
Juliah: läste vad du skrivit i bloggen, men vad kul att du kommer ihåg dom och "fingrade" på dom.
Det var sent 90 eller 2000-tal som dom fanns.
Har lovat dottern att göra hennes TV-bord i samma stil.
Vad är det för fel på räknaren...??
Kajsa är du vaken?
Fungerar din?
Det hoppas jag med, dom är ju så fina.
Knyttis: Jättehärligt med pool, lyxigt.
Juliah: Det ser ut på bilderna och låter på din beskrivning som att det kommer bli absolut hur fint som helst.
Sen var det massor mer jag skulle kommentera sedan igår som jag glömt...
Är på väg till jobbet, men sitter och målar naglarma framför datorn...
Godmorgon.
Vilka fina möbler du fyndat Videli.
Kul att få så stort att inreda.
Vet inte vad Åhlens har för överkast just nu, men annars kan dom vara ngt för en tajt inredningsbudget.
Hemtex skulle jag inte ens gå in på, blir så irriterad på deras värdelösa kvalite...
Sista dagen på jobbet innan två veckors semester, ska bli jätteskönt.
Har nytt i bloggen.
Godmorgon, underbart två veckor semester till framför mig.
Har bara skummat bakåt..
Ugglan, ska bli spännande att följa din renovering.
Misak, jag såg mamma Mia i förrgår och kan bara säga till alla, se den NU.
Bea, en ide spruta utan dess like.
Jag är så avundsjuk på Vaniljdröm som vann kudden.
Nu skall jag blogga om en sak jag vill ha hjälp med, måla eller inte måla??
Vad tycker ni?
Måla eller inte?
Sussisvarld.blogspot.com
Godmorgon!
Nu packas det för fullt här hemma, jag är klar och döttrarna håller på för fullt...skönt med så stora barn att dom packar själva och fattas ngt kan ingen skylla på mig
Vi åker till landet i 2 veckor och det ska bli så skönt.
Såg att det pratades sängkappor och själv väntar jag med spänning på Himlas utlovade kappa till hösten, skall se lite mer urtvättad ut med skrynkligt intryck, passar mig utmärkt.
Ha en mysig dag i solen.