Inlägg från: Sussi N |Visa alla inlägg
  • Sussi N

Vita tråden del 8

juliah skrev 2008-07-03 08:58:49 följande:
    Nu är jag alldeles känslosam och till mig av lycka, Milda maränger har åkt in!Hoppas det går fort och att allt går bra.
    Oj, vad spännande, håller tummarna för att det går fort och lätt....

Här skall det tittas på en vindsvåning idag, har blandade känslor inför vindar, någon som har erfarenhet?
    En god vän som är arkitekt och ritar om vindar till boende säger att hon själv aldrig skulle må bra av att bo i en vindsvåning....
    Mycket pga av att man bara ser himmel och det skall tydligen påverka??
    Vad vet jag, återkommer efter visning och badplatsen med vad jag tyckte.
  • Sussi N

Det var en snabb liten flicka
    Grattis MM.

Vindsvåningen jag tittade på imorse var inte bra, väldigt hemsk faktiskt...
    Har tillbringat resten av dagen på badet och skall nu röja lite här hemma.

• Sussi N

Anton:
    Min flicka nr2 var inte fixerad då jag åkte in på förlossningen utan det skedde mitt under förlossningen, så det kan variera väldigt.
    Juliah: vindar kan absolut vara jättesvåra, men vi sitter inte i skön vad det gäller boende utan det är bara jag som ständigt håller öron och ögon öppna.
    Vi har bott på så många ställen både i Sverige och utomlands så för mig är i inte hemmet "heligt" så fort det dyker upp ngt spännande börjar jag packaFlört,

• Sussi N

Juliah: du är inte ett dugg förvirrad det är jag som bytt nick när jag ändå uppgraderade mig efter en lång FL paus.
    Finns Ilva i Helsinborg också eller bara i Malmö?

• Sussi N

Underbar garderob Juliah, vill oxå ha mina kläder i en sån...

Ni som skall köpa studsmattor, när vi bodde på Nya Zealand upptäckte vi att där gräver alla ner sina studsmattor i trädgården så dom hamnar i marknivå.
    Supersmart, fallhöjden blir 0 plus att man slipper se eländet om man har den i en avlägsen del av trädgårdenFlört

• Sussi N

Jezzika:
    Mina barn har flyttat 5ggr varav två ggr till utlandet (dom är 13 och 16 år), min yngsta tjej har bytt skola 6ggr på 6år, inget jag kanske rekommenderar alla att göra men det har gått strålande.
    Anledningen är inte att jag är komplett galen utan att min mans ena jobb kräver flytt och utlandsboende.
    I skolorna i utlandet kom dom dit utan att kunna ett ord av språket som talades och inom tre månader pratade dom flytande.
    Tror oftast att det är större problem och oro för föräldrarna än för barnen att flytta,
    men det är viktigt att själv lägga fram det som ngt positivt och spännande annars kan det bli krångel...

• Sussi N

Då mannen för ett tag sedan tappade vår "kulan" termos i golvet
    fick jag en chans att köpa termosen jag länge velat ha, en Stelton, finns till beskådan i mitt galleri.
    Kaffe någon??

• Sussi N
    Camilla R skrev 2008-07-04 10:02:26 följande:
    Sussi N skrev 2008-07-04 09:58:46 följande: Åhhh. Har också suktat efter en sån en längre tid. Såg häromdagen att de var på rea på NK (50%) så kanske blir den sån på lunchen idag
    Passa på, rean där börjar plockas undan mer och mer från idag....
  • Sussi N
    Camilla R skrev 2008-07-04 10:06:34 följande:
    Jasså redan, ja då finns det ingen tid kvar att fundera på, ett stopp på lunchen inboka!
    Kikade in i ditt galleri, jättefint hus ni har.
    Blev så full i skratt, då jag såg att du skrivit bordlampa, det är vad det heter men i alla butiker säljer dom jämt bordslampor....
    Vem vill ha en slampa på bordet, i taket, på väggen osv, osv...???Oskyldig
  • Sussi N
    Peak skrev 2008-07-04 10:15:50 följande:
    Sussi N skrev 2008-07-04 10:08:36 följande: härliga smycken du gör - jag mailade dig
    Tack snälla,
    har svaratSkrattande
Svar på tråden Vita tråden del 8