Vita tråden del 8
De nya bilderna är bättre, även om de inte är helt vita så ser man att det är drömmar, de är så där ljuvligt spröda *mums*
13 år emellan skrev 2008-05-21 13:32:31 följande:
13 år emellan skrev 2008-05-21 14:47:49 följande:
Det ljuva livet skrev 2008-05-21 20:58:03 följande:
Nej, det är rätt tänkt Malin! Klart att du skall ha nya stolar och en utflykt på Mors dag!
Själv är jag också solo ikväll, fast sambon är ute på krogen och klockan hinner nog bli senare än elva innan han är hemma.
Men jag håller med dig, det är lite jobbigt att vara ensam, förr när barnen var mindre var han ofta ute på affärsresor. Men så är det inte nu längre i alla fall.
Har så många borden ute i trädgården, men allt stannar bara upp. Vi har en lång infart och från den en "brant" backe upp till entrén. Tanken är att vi skall bygga ett garage och knyta ihop allting, men innan vi vet hur börjar vi alltså inte och det ser inte kul ut..
Jag borde också göra något annat än att sitta här, men av någon anledning fastnar jag vid datorn.
Fast nu tror jag nog att jag får lägga av. Har så ont i armen.. Var på massage idag och behandlades för musarm.. Trist åkomma och ont skall med ont förgås, så nu gör det mer ont.. Men det är på något sätt samtidigt lite skönt att känna att knutarna knyter upp sig, för många knutar är det...
Kajsa 77 skrev 2008-05-21 22:15:57 följande:
Kajsa 77 skrev 2008-05-21 22:19:15 följande: