Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Hemnes har kommit med ett vitrinskåp, nyhet för mig. Tror att det skulle kunna passa fint i vardagsrummet hemma, men på Internet finns det bara i gult.. Det är väl inte rimligt att det bara skall göras i den färgen??
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30141857

• Camilla R
    numberone skrev 2008-05-09 10:17:31 följande:
    Åååå va söt.... hade ju varit jätte fin i vitt....
    Precis min åsikt! de kan ju inte på allvar ha den i bara gult.
  • Camilla R
    Memoria skrev 2008-05-09 10:49:57 följande:
    camilla: Inget extra jobb så, handa måste jag ju ändå så småningom. Om jag tar mig en tur till den affären på söndag, kan jag kolla efter den igen. Hoppas de finns kvar då.
    Jättesnällt och gulligt av dig, bara det inte är något extrajobb för dig.
  • Camilla R
    Vaniljdröm skrev 2008-05-09 13:18:18 följande:
    Konstaterad magcanser för 14 dagar sedan. Hann aöldrig påbörja behandling.
    Nä, men fy så hemskt. En riktigt otäck sjukdom som inte tar någon som helst hänsyn till att det är helt FEL, det är FEL att barn dör, det kan inte vara naturens gång.
    STOR kram till dig och familjen!
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-05-11 18:16:57 följande:
    Jag köpte två pallar från Ellos, de som säljs tvåpack, efter en dag ute gulnade de. Ska skicka tillbaka dem, väntar bara på en returnota.När de stod inne var det ingen fara men ute i luften gulnade de direkt.
    Jag har samma pallar, fast våra står inomhus i badrummet, där verkar de klara sig ganska bra, men på något ställe kan man se att färgen spricker/släpper, så att ha de utomhus tror jag inte på.
  • Camilla R

Vilken härlig helg!! Här har vi verkligen levt utomhusliv
    Barnen har sprungit runt i vattenspridaren och lekt.
    Igår hade vi vänner med barn över på grillmiddag och hade jättetrevligt.Satt ute till dess att körslaget började klockan 20 och då var det fortfarande 19 grader ute11 Idag på dagen så tog vi lite fika med ner till vår badsjö (Den med badrocksavstånd...) och vi tog med en termometer för att kolla vattentempen. Det var faktiskt 16 grader "varmt" så äldste sonen tog sitt premiärdopp, den yngste nöjde sig med att leka i vattenkanten.

Har köpt ett nytt planteringsbord till växthuset. Coop hade ett med zinkskiva som var riktigt OK, så det har jag byggt ihop.Nästa helg räknar jag med att plantera i växthuset, det beror ju lite på hur vädret är...

• Camilla R

NU har jag lagt in några dagsfärska bilder i bildgalleriet från dagens bad i Glasbrukssjön (sjön m. badrocksavstånd) samt en bild på vårt lilla äppelträd som blommar så fint.
    Kika in om ni vill
    Ha en jättetrevlig kväll!

• Camilla R
    MiaMariah skrev 2008-05-12 10:30:10 följande:
    Kan inte låta bli att visa, satte rosenmandeln för ett par, tre veckor sedan och nu blommar den med två ljusrosa blommor!
    Åh, så fint!!
    Själv är jag så glad och nöjd över vårt lilla äppelträd som blommar. Men är så sugen på att köpa och plantera mera

Mina vita löjtnantshjärtan som jag planterade förra året är spårlöst borta -det är väl inget som rådjuren äter?? Annars äter de ju typ upp allt man har i trädgården.
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-05-12 14:24:47 följande:
    Tjoho i tråden!Tar tillbaks det där med att visa tvättstuga idag, men jag lovar innan veckan är slut.Har haft fullt upp med fotografering av barnen idag.
    Har det varit mera fotografering för Russinet, ännu fler fina bilder på barnen?
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-05-12 14:29:44 följande:
    Hihi, det där ser liiite konstigt ut med sket i lantliv i samband med förlossning, förlåt!
    hahaha.. Ja, det kan låta lite knasigt.
    Fast lite beroende på hur snabb förlossning man har.. Vet att jag gick och vankade i de eländiga korridorerna (med droppställning) och satt i tv-rummet osv och försökte få tiden att gå, då hade nog inte Lantliv varit så dumt
Svar på tråden Vita tråden del 8