Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Peak skrev 2008-05-07 14:44:46 följande:
    nej det ska man inte! Och jag menade inte att jag behövde en present på morsdag utan bara en tanke, nu var ju min son inte ens 1 år förra morsdag så han kan ju inte ta eget initiativ direkt, men jag köpte iaf ngt från honom till pappan på fars dag...Jag blev faktiskt ledsen över att inte blivit ihågkommen, men det är säkert för att jag fösöker uppmärksamma alla runt omkring mig! Namnsdagar, födelsedagar, morsdag, nytt hus, ny bebis osv...känner ofta att jag intrseerar/engagerar mig mycket i andra men inte får så mycket tillbaka...Köpte en marimekkotop på H&M idag med mamma i tankarna, men den är ju så fin så jag kanske behåller den själv...
    Ja, jag håller med, tanken är viktigast!
    Hoppas att sambon hjälper sonen att komma ihåg morsdag i års -en liten blomma är ju alltid uppskattad
  • Camilla R
    MiaMariah skrev 2008-05-07 15:15:45 följande:
    Ser ni att jag lyckats matcha plupparna på krukan och spegeln? *stolt*
    Så fint, pluppkrukan är så fin, ja spegeln också!
  • Camilla R

Smultron och glass skrev 2008-05-07 15:31:55 följande:

Nu har jag missat något (som vanligt), vem är Lars?
    Kika in i Mimmis blogg på dagens kommentarer..
    Det känns inte alls särskilt roligt, tycker jag
  • Camilla R
    Vaniljdröm skrev 2008-05-07 15:46:00 följande:
    Fint Mia!Ny lampa i arbetsrummet:www.familjeliv.se/hem/vaniljdrom/galleri.php?...#
    Fin lampa!
    Nu är min arbetstid slut för dagen egentligen, men jag sitter kvar här (framför datorn..) eftersom jag ju skall gå ut på restaurang och äta middag ikväll. Skall bli trevligt, gott, mysigt och lyxigt!
  • Camilla R
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 16:04:51 följande:
    Låter trevligt! Är det med familjen eller ska du hitta på något annat skoj?
    Ja, det är med några arbetskollegor -vi skall ha lite planeringsmöte
  • Camilla R
    aneka skrev 2008-05-08 13:19:42 följande:
    har redan kollat pappelina å där finns den inte men fick svar att den funnits så den kanske finns på nån webshop nånstans
    de webshopar jag känner till som säljer Pappelina är: www.forr.se och www.designonline. Men jag har nog aldrig sett en i bara rött och vitt utan i rött, vitt och rosa..
  • Camilla R

Trollens mamma skrev 2008-05-08 20:54:21 följande:

Nuuu har jag hittat mitt skåp!Har beställt en sånt.nordal.easypaper.dk/Hovedkatalog2008.asp sidan 232 skåp nr.3. Tyckte egentligen mer och nr.4,men det blir för stort.Var in till Pentik idag,men de skåpen de hade där var lite för smala.
    Oj, vad mycket fint det fanns att kika på i den katalogen, har de återförsäljare i Sverige??
  • Camilla R
    Memoria skrev 2008-05-08 21:16:49 följande:
    Var det någon som letade efter den där fika boken från Gevalia? Fanns några kvar i Ica Nödinge om det skulle hjälpa.
    Känns lite onödigt långt bort. Själv tror jag att jag har letat igenom varenda butik i Saltsjö Boo och Stockholms innerstad, här finns inget..
  • Camilla R
    Memoria skrev 2008-05-09 09:01:34 följande:
    Godmorgon!Idag bär det av till Liserbergs trädgårdsmässa. Några fler som skall dit?BoK: aha.. kunde det vara på någon tavla. Får kika igen.Camilla R: Tänkte om du skulle ringa till dem och be dem skicka en till dig. Annars får du säga till om du vill att jag går och köper kaffe!
    Åh, så mysigt att gå på trädgårdsmässan på Liseberg. Själv skall jag jobba hela dagen, eller ja nästan slutar 14:30 på fredagar -härligt! Sen skall det hämtas barn och hem och njuta helg!

Jättetack för erbjudandet om att köpa kaffe (och bok) men det skall du inte behöva gå och göra för min skull.
Svar på tråden Vita tråden del 8