Vita tråden del 8

Gemelli- De låter ju toppen, ment to be kanske, hoppas verkligen de antar ert bud!
Gonatt från mig!
Ah så kom jag mig inte i säng, lämnade kvar och skulle jfr Pixmania - Bagaren och kocken när det gäller att beställa en vit Kitchen Aid. Jag vet att bl.a Lasseliten, Julia och mimma har köpt nu under våren, vet ni om det är ngn skillnad på de två försäljningsställena? De skiljer nästan en 1000lapp vad jag kan förstå...
Nu måste jag i säng....bums
Godmorgon
Har sovit ngt mer än 2 timmar i natt men är fortfarande riktitgt dunderförkyld. De gav effekt direkt då W ej sov middag på dagis igår, han sov till 5:15 så de ju massvis med bättre än 3:50 Glad!
Juliah - Jag står i beredskap att beställa en KA Maken hittade inget "riktigt" att köpa till mig från Kina/Vietnam. Har jfr B&K samt Pixmania var det ngt skillnad på de ställena om jag kommer ihåg rätt? Var redskapen i silver på Pixmania? Vet du?
LoM - Ja de är ju så fina och härliga. Gör bakandet ännu roligare! Vi har en relativt ny Electrolux nu men har hela tidne vetat att jag velat ha en KA med. E passar utmärkt när man bakar större satser bullar och sånt ,men den vill jag inte ha och stå framme. Tung är den och lyfta också. KA kommer att få paradplats Fniss! Vad härligt med trevliga jobbarkompisar, vet du vart ni ska gå?
Julia - Kul att bästa vännen kommer! Mys!
Nublu - Krya på dig Oskar!
Videli - Oj vilka sovmornar ni har, avis!