Vita tråden del 8
Nu senaste 2 veckorna ja, innan dess vid 5:30-6:30 så de kändes bättre/ok.
Värmen låter toppen, men vi ska ju packa ner hela hemmet *stön*
Nu senaste 2 veckorna ja, innan dess vid 5:30-6:30 så de kändes bättre/ok.
Värmen låter toppen, men vi ska ju packa ner hela hemmet *stön*
Godmorgon Vanilj,skönt med en dag i trädgården! Angående KA:n vill jag ha den med ngt större bunke tänkte bara om det var ngn annan skillnad i själva varianten har för mig det står ett M innan modellen på Pixmania och sen skiljer ju priset flere hundra. Är det ngn som beställt från Pixmania, är det ett säkert ställe menar jag?
Mimma - Roligt att se dig? Var har du hållit hus? Skulle ju fråga i tråden igår men så glömde jag. Hoppas ni äntligen får besked om huset nu, de har ju dragit ut så mkt på tiden. Nerver nerver... Jag håller tummarna! Jag håller med om Pixmanias sida, de var just därför jag blev fundersam, mkt rörig och leverans och bet info ihoptryckt och svårläst. Betalade fu med kort? Mins du vad frakten blev? Var det ngn skillnad i apparaten vad du mins..?
Frupuffen - Jag är inne på samma linje, vi flyttar ju om drygt en vecka de blir det raka vägen till Ikea och köpa mörkläggningsgardiner som täcker hela förnstret och inte bara en del som det är nu.
Ber om ursäkt för alla stavfel, hoppas ni har överseende, jag yrar nog.
Ska försöka sova en stund nu om det lyckas. Satt annas i sängen inatt, 5 kuddar bakom ryggen, ända läget då jag ej hostade hela tiden. Inte konstigt att jag är snurrig.
Önskar alla en bra dag!
Tillbaka, 3 timmars sömn (med avbrott av mina hostatacker- sorry att jag gnäller) känns som att det gjort susen!
Nu är KA:an beställd, jag räknade från början med att kalaset skulle gå på ca 6000 men nu kom jag ner till ca 4200 Så perfekt! Nu får jag en till underbar & efterlängtad sak att packa upp sedan. Pixmania blev det, skönt att flera av er är nöjda med era köp därifrån!
Numberone - Jag kommer inte in till din sida...knackeliknack!
misak - de lät smarrigt trots VV recept!
LoM- Skönt att det gick bra med bilen, nu får du riktigt slappna av på Iso Omena ikväll då! Älskar det stället!