Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita tråden del 8

Tack för värmande hälsningar!

DLIL - Krya på dig du med! Kram! Verkligen billigt och fint skåp, även de två mindre rätt nära oss men orkar ej...typiskt!

Tjockkulan - Välkommen och powrenappa!

FruPuffen - Jag visst är de tufft att flytta och vara gravid samtidigt, men de känns ju också så rätt att starta igång det "riktiga" hemmet! Drömmer drömmer... Skall bli så kul. Bara man blir av med den här hemska förkylningen och örvärken först. Hoppas så att jag är frisk så vi kan flytta inkommande helg!

Har precis fått i mig lite mat nu blir det att bädda ner mig igen!

Önskar alla fortsatt härlig dag i solen! Gissar att det är där flertalet är nu

• knyttis

Godmorgon!

Även här läget oförändrat, skall söka akuttid imorn igen för det här orkar jag ej med!

Malins - Vi har den vita Mocca Mastern, har bild i bloggen, supergott kaffe, går fort, lätt att rengöra och jag tycker faktiskt designen är riktigt fin! 1635 kr på www.tretti.se!

Bea - Härligt med beslut i kaklet, de låter som ett välbegrundat val!

Vanilj - Känner med dig! Vi sitter i samma båt nu! Krya på dig!

• knyttis

Godkväll!

Instämmer lugna gatan här inne!

Vi har fått nycklarna idag till huset! Tjohoooo! Till helgen blir det flytt!
    Har även sökt akut igen till vårdcentralen för jag är fortfarande dålig, fick nu cortisonspray så nu hoppas jag verkligen jag blir bättre snart. Har ju inte tid att vara sjuk nu!

Kramar till Kajsa och flickan din! Håller tummarna för er!

Frupuffen - Till drabbning med stolarna!

svemaria66- Målar med vattenbaserat och oftast matt-halvmatt, inte shabby hos mig.

Bea- Stackars lillkillen, hoppas det ger med sig fort!

• knyttis

Hej svejs!

Är fortfarande lika dålig och försöker tappert hålla upp humöret. Vill ju glädjas över huset och flytt nu men det är svårt då hela huvet känns så tungt och kroppen sjuk och slö. Nåväl ngn gång lär de ju gå över...

Åkte med till huset en sväng ikväll, de ca 20min från där vi bor nu. Åhh de kommer bli så roligt att inreda fixa och trixa! Vi hoppas flytta in nu i helgen.

Grattis Videli!

Mysigt med första MVC besöket Lillafruluva! Kikade in i babytråden och de syndes verkligen!

• knyttis

Mimmi - 2 veckor = nada! Hur länge har du ledigt sedan? Jag har varit dunderförkyld helt utslagen i snart 3 veckor. De maken som packar nu och gör allt jobb...

LoM - Tack för omtanken! Ja de är så roligt så jag tror knappt det är sant. Drack vatten ur champagneglas idag sittandes på köksbänken och njöt!

Himmelbit - Jaa de ju de vi gillar inreda! Förstår att det pirrar i fingrarna!

• knyttis

God förmiddag!

Maken har åkt med ett flyttlass till huset och skall måla vaggarna vita i Williams rum. Imorn är det tänkt att möblerna skall flyttas och vi sova första natten i huset. Spännande!
    Önskar bara vi vore friska. Jag är hemma och tar hand om W och försöker bli frisk själv. Har aldrig någonsin vart med om liknande långdragen&hemsk förkylning.

Kitchen Aiden har posten tappat bort så nu blir det massa extra mailande och jobb med det... Snyft!

Mimma - Stort Grattis till att ni äntligen får huset!  Du har väl ständig glädjeyra i dig nu!
    Mimmi - Härligt med A-L värld! Fina bilder! Massa inspiration!
    FruPuffen - Jag hade inte fått ngt inboxat om träffen!
    Kajsa - Underbart att dottern mår bra nu!
    Videli - Lampan var fin och känns "dig"! Sidofönstrena är så vackra, jag skulle nog ha svårt att ha dem kvar gömda...
    Himmelbit - Vad roligt med så mkt positivt!

Svar på tråden Vita tråden del 8