-
Superfint. Visst var det bordet och stolarna i mörkt trä från början? Från Mio? Jag har nämligen det...malins79 skrev 2008-05-27 11:09:34 följande:Dessa stolarna köpte jag i söndags, 1200kr för alla 6. Det ska på vita volangdynor, har beställt från Hansonsmagasin.Visst blev det finare än de gamla?
-
Mums ser supergoda ut! Tror dock inte de passar min bli-av-med-graviditetskilona-diet, men man kan ju alltid baka o bjuda på någon!MildaMaränger skrev 2008-05-27 10:38:19 följande:Nu ska jag ta mig en muffins! Sen ska det städas som vanligt!
-
Vanilj ---> Superfina bilder och inköp i bloggen! Gillar baljan och lådorna samt de "små" vita ljusstakarna skarpt!
Malins---> Tack för inspirationen ang dina matrumsmöbler, nu har vi bestämt att lämna in våra, som är likadana fast mörka, till omlackering till att bli vita.
Idag bjöd jag min väninna på en snabbtårta som dessutom är "nyttig" i allafall ett viktväktarrecept. Superenkel och god!
Smält 3/4 dl flytande margarin, rör i 2 dl havregryn, 3/4 dl vetemjöl, 3/4 dl socker och 1 tsk bakpulver. Blanda allt och lägg på en plåt med bakplåtspapper. Tryck ut till en cirkel ca 25 cm i diameter. In i mitten av ugnen och grädda i 12-15 min. Låt svalna!
Vispa 2 dl vaniljvisp (max 12%) och bre på samt lägg på 1 l hallon (eller andra bär).
Snabbt enkelt och supergott! Räcket till 8-10 bitar och är då "värda 3 points/bit".
-
Numberone -> Jag kommer inte in på din sida, Jag tänkte att du kanske hade lite fina inredningsgrejor där!
-
Ja här är supermysigt! Var ligger den butiken?Vaniljdröm skrev 2008-05-28 14:05:41 följande:misakSer att du bor i Ängelholm. Åh, vad jag älskar den staden.Vi gifte oss i Höja kyrka.Vad är det den heter den där underbara lilla butiken med de handtextade kassarna "La Potterie"???Längtar dit.....
-
Vanilj: Då vet jag vilken du menar... Hon har tagit in både Green Gate och House Doctor nu! Mysigt! Men jag har ett dilemma kan inte bestämma mig vilket jag ska köpa, vill ju ha allt!
Var bor du nu? -
Vanilj: Jag döpte mina barn i Höja kyrka.
-
Kolla här! www.cillascottage.se/numberone skrev 2008-05-28 14:28:35 följande:Tack!! Jag tycker de är underbara.... Inte så farligt prís heller.... Dessa tycker jag väldigt mycket om också www.elsashem.se/showPicture.asp
-
Jaha...det hade jag ju inte koll på att den var till helgen! Vi bor just nu "ganska" centralt, men vill ha en gård utanför.Vaniljdröm skrev 2008-05-28 14:50:59 följande:misakNu bor vi i Blekinge igen efter en "utflytt" till Skåne på 10 år.Kanske, kanske blir det ett besök till Ängelholm i helgen. Maken gillar att springa och det är ju "Änglamilen".Jag hänger med och shoppar
Hur kunde ni lämna Skåne? Blekinge är fint, har spenderat många somrar där som barn. Min kompis hade stuga i Torhamn. Mysigt, dans på bryggan mm.
-
Jag skulle vilja ha en Maileg-tavla, "The Carrot Story". Vet ni var den finns att få tag på?