• Videli

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-06-03 20:51:48 följande:
    Oj lilla Vide kommer nog inte börja förän april nästan år, tidigast. Min svärmor o min mamma o pappa kommer ta honom dom dagar jag jobbar. Annars är ju jag hemma 4 dagar i veckan...
  • Videli
    GODMORGON

Tack alla, ja vi är nog världens lyckligaste nu känns det som. Så sa min son igår när vi kom hem efter påskrifterna.

Han frågade även ,
    Mamma nu kan väl INGEN komma att ta huset ifrån oss, för nu är det väl vårat?

Då kan ni förstå hur måna budgivningar vi förloat med åren
    Nytt i bloggen, lite flera bilder från vår gård

http://gardochhagar.blogspot.com/
  • Videli

Peak,

Jag har varit jättemkt i Thailand, själv gillar jag inte västra och södra delen av Thailand så mkt. Tycker det är bättre på östra sidan mot kambodja... Så är ni nyfikan åt det hållet så hjälper jag gärna till...

13 år,

Huset i bloggen är huset vi flyttar TILL

• Videli

mimma,

GRATTIS GRATTIS, tänk att det löste sig för er oxå nu. Ååå så länge ni har kämpat för det huset... Verkligen jättekul!

• Videli

Himmelbit,

Ååå vad fint det blir...

Själv är jag helt slut i huvudet. Vi har lite smått panik, vår lägenhet ska ut till försäljning och det sista måste göras iordning. Mäklaren kommer och fotar den på söndag. Målaren på lördag och elektrikern på torsdag nästa vecka... Shit hur ska jag hinna allt...

Igår tömde jag garderober o föråd o fick ihop 19 stoora flyttkartonger och de var bara allt undan stoppade sakerna, hua vad har vi gett oss in på Fundersam

• Videli

Kajsa,

ååå vad skönt för henne och för er...

• Videli

Tack ni som svarat på min fråga om lampan. Den är 35 cm hög, så det borde väl inte vara förlångt, eller?

Sen har jag en annan fråga oxå

Skulle ni riva kattvindarna på båda sidorna i vårat sovrum för att få fram dom små fönstrerna?

Här är ett sånt fönster jag menade

http://bp1.blogger.com/_f83C-lLSijc/SERU7XPSJ_I/AAAAAAAAAEE/FdgXRNNfAsM/s400/3HBIITDFCK55IEDK.jpg

Vårat sovrum

http://gardochhagar.blogspot.com/2008/06/blog-post_4700.html

• Videli
    Truffles skrev 2008-06-06 11:04:41 följande:
    Lampan var jättefin. Ang fönstren så ser jag att de ju kommer att synas i barnens rum. Hur har du tänkt möblera sovrummet om du tar bort kattvindarna? Och, ni behöver inte det dolda förvaringsutrymmet i vindarna då? Tyckte jag läste att det packats stora mängder kartonger med undanstuvade saker från lägenheten... Kul också med Mira och Kalle som nu är friska!
    Jag vet inte hur man ska kunna möblera för vi hade nog tänkt att ha sängen där den står idag... Men taket kommer ju gå längre ner så jag vet inte om det blir snyggt med en sänggavel då...

Ang flyttkartongerna så bor vi idag på 70 kvm och flyttar in i 240 kvm + 50 gästhus + en lada...
    Men visst tar vi bort kattvindarna så måste nya garderober in, men som sagt nu finns det plats för sånt
Svar på tråden Vita tråden del 8