• Videli

Vita tråden del 8

Daggdroppen skrev 2008-06-06 16:44:23 följande:
    Videli: Det beror ju på höjden och ergonomin. Är de JÄTTE lågt??? Har svårt att bedöma exakt höjd...
    Oj jag vet inte riktigt själv hur låg dom sitter. Men handtagen på en ytterdörr brukar ju sitta på 110 cm ungefär så runt 80-90 cm...
  • Videli
    fluffiga moln,

Jaa jag är ganska så lång 175 cm. Men visst är det så att kök brukar vara 90 cm?

Vaniljedröm,

Hahahahhahahaah jaaaa visst är den märklig. Dom har byggt ut en groventré på 20 kvm bara för att kunna sköja av hundarna. Vissa har ju pengar

Hihihi vi har oxå vovve, men inte ska han få det såå lyxigt
  • Videli
    Vaniljdröm skrev 2008-06-06 16:58:31 följande:
    Jag beställde HD-spegeln fån Fridas och det här lilla tvålfatet till nya badrummet.Visst är det sött!www.fridasgard.se/varor.asp&va...
    Jättesöt!
  • Videli

Ok, ja när ni säger det så har jag ju sätt det själv. Särskillt där vissa har sin diskho...

Men då kanske det kan bli bra. Hoppas bara det inte blir knäppt när det är tre fönster.
    Ja utsikten från dom tre fönstrerna är jättefint, precis utanför ligger en syrénberså och utanför tomten går hästarna

• Videli
    LinaoMatilda skrev 2008-06-06 19:01:42 följande:
    Videli: Huset är verkligen superfint. Tror som de andra att det är viktigt att arbetsbänken är i rätt höjd.
    Tack, jaa vi är så otroligt lyckliga över att vi hittade det här huset. Men det var nog någon mening med all vår väntan.

En annan fråga. Är det någon här inne som har skolskjuts för sina barn?
    Vi har försökt tyda Strängnäs kommuns hemsida och det verkar som killarna får TAXI till skolan varje dag, kan detta var möjligt???
  • Videli

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Isabella från Äntligen Hemma, ska ha Sommartorpet i år Gråter

• Videli
    LinaoMatilda skrev 2008-06-06 19:13:00 följande:
    Här i Finland är det inte alls ovanligt med taxi om man bor långt från skolan. Om det inte går skolbuss.
    FruPuffen skrev 2008-06-06 19:29:06 följande:
    Ja det kan det! Det har barnen som bor här i vårt område!
    Jaha värsta lyxiga ju, hihihi jag som tycker vi bor så nära stan... Men visst inte så många bussar som går. Gud sååå skönt, det kommer killarna gilla
  • Videli
    juliah skrev 2008-06-06 20:26:47 följande:
    Hej mina vänner!Hoppas ni mår bra!Vi kom hem från en underbar Greklandsresa idag. Vi har verkligen haft det toppen på alla tänkbara vis. Nu är jag utvilad och redo för vardagen igen. 
    Välkommen hem!
  • Videli

mimmi,

Ikväll ska jag måla ett Granås skåp VITT. Minns du att vi pratade om det för ett tag sen. Men nu har jag bestämmt mig, det ska bli vitt

Måste ha det till fotograferingen på söndag Förvånad

Svar på tråden Vita tråden del 8