Vita tråden del 8
okej bara för er - en VÄLDIGT opiffad mamma i ny frisyr
hemmahoskristin.blogspot.com/
okej bara för er - en VÄLDIGT opiffad mamma i ny frisyr
hemmahoskristin.blogspot.com/
FruP - hihi ja man associerar till lite udda saker ibland! Man har ju tex en bild av radiopratare och när man sedan får se dem ser de inte alls ut som man tror!
Min sambo sa samma sak häromdagen när han såg Kajsa Bergkvist på en bild häromdagen!! Lustigt Annars brukar det vara Carolina Klüft jag är lik...inte lika roligt!!
Härligt badkar!!
Tjock kulan skrev 2008-05-20 21:50:44 följande:
verkar inte gå att länka, men långt ner på sidan kan man se "TV - tittartoppen" www.expressen.se/
kastar baby från tak! Herregud, jag sitter här med tårar i ögonen!
Hur mycket konstiga ritualer måste människor ha, vad är det för fel på folk???
13 år emellan skrev 2008-05-21 09:48:55 följande:
åh fick sms nu, en kompis har fått sin bebis - jag får rysningar och blir tårögd!!
Såå läskigt, var en våning upp på jobbet och glömde min telefon på min plats (var och tränade på vårt gym) och så tänkte jag när jag kommer ner ska jag ringa J och höra om hon känt något eller om det är på G kanske...Lowe kom ju en vecka "för tidigt" och det är en vecka innan för henne också! Och så kom han imorse! Fast jag gissade på att det skulle bli en tjej! :) Kul!
Nu har vi Lowes kusin och en kompis barn att vänta på också!
vad är det för typsnitt på korten?
husmusen.blogg.se/2008/april/parlpyssel-och-babykort.html
Igår fick Lowe sin kusin!! 3v för tidigt så det hade vi inte räknat med! Så 2 bebisar på samma dag! Kompisen på fm och kusin på kvällen! Kul att de fyller på samma dag!
Och jag blir så avundsjuk på den lilla bubblan de är inne i nu! Lyckobubblan! Jag måste liksom titta på tex Barnmorskorna och liknande för att få ta del av andras bebislycka! Är det nå´n som känner likadant? :) Nästan som svartsjuka...och det känns "fuskigt" att de är där med sitt lilla barn. (låter helt sjukt när man sätter tankarna på pränt...)
Håller på och fixar kort och presenter nu! Ska scrappa ett par kort och har snott 2 korgar på jobbet (sådana där fruktkorgar med handtag! hoppas ingen såg mig!) som jag ska lägga blöjor och kläder jag ska köpa och lite annat snått jag hittat! Nu blir det sådär igen - jag tänker på andra och fixar och grejar (men för att jag tycker om det såklart) men tänk om någon gjorde det tillbaka! Och jag är inte snål sådär när det gäller kompisar och presenter, men får man tycka att andra är snåla tillbaka ibland?
kaktus - jo jag tyckte väl också lite så att har man ETT brorsbarn kanske man kan lägga ner lite energi på present/julklapp...vi bytte en present till en annan modell bara så jag fick ju veta priset. Jag kan säga att jag redan lagt ner mer pengar på deras nyfödda nu, och den kom igår!
Sen tycker jag väl att får man present av någon så ger man tillbaka när den fyller...men så tänker tydligen inte alla...
Kaktus76 - förstår dig helt och fullt!