numberone skrev 2008-05-14 18:59:03 följande:
Lakan till spjälsängen... Har även köpt liten blomma från Liten jag
Har sett gråa tror jag därifrån, fanns det fler färger?
Svårt att hålla sig från att berätta för
nån när man så gärna vill! Hur klarar du det

Anton2005 skrev 2008-05-14 20:13:02 följande:
Jag måste fråga en sak som inte alls har med inredning att göra. Hur har ni löst det med bilbarnstol när barnen ska bli hämtat på dagis av t.ex. mor och farföräldrar?Jag har tvingat alla som ska hämta Anton att först hämta vagn hos oss och sen gå och hämta honom, oftast blöir det en promenad på drygt 40 min och det är ju inte så kul om det är dåligt väder.Vågar man använda en "vanlig" bilkudde till en 2,5 åring bara vid dessa tillfällen eller hur gör man?
min mamma och pappa köpte en fin begangnad bilbarnstol som de har i sin bil, och så har vi en mindre fin begagnad stol i sambons jobbil (snickare så det är inte så rent och fint i hans bil) den har vi köpt av en kompis så den är inte krockad! Och om Lowes farfar ska hämta honom hemma hos oss (vilket han gör på helgerna ibland) lämnar han sin bil och tar våran.
Så himla tråkigt att inte få gå in på alla bloggar härifrån jobbet! Min kunde ju vara superfin med tanke på hur mycket tid jag har över om dagarna!!

Hemma hinner jag aldrig känns det som! Hur är era män...tycker de att det är okej att ni sitter mycket vid datorn? Min säger just inget, ibland kan han fråga om jag inte kan komma och vara med honom istället, men annars är det inte något problem verkar det som...det är mest jag som känner mig stressad över att jag sitter vid datorn!
så himla less på Ellos, köpte ju "amerikanska trädgårdsstolar" därifrån. De gulnade efter 2 dagar ute! De vet om att möblerna gulnar och det enda de vill ge som kompensation är 300kr/stol och jag måste ju måla om dem i så fall! Är inte det dåligt!?